Vinted aankopen, heerlijke lockdown bezigheid om Vinted af te struinen
Staat jou een stuk leuker ondanks de enkelsokjes
Staat je heel leuk!
Dankjewel! Ja de sokjes en het wasrek
Oh hier zit ik ook net naar te kijken, nav de recensies twijfel ik over de maat. Vind jij dat ie klein valt?
Ik ben 1.68 en draag een XS hier en dat is mijn eigen maat. Had ook de S besteld nav de recensies maar die is wel veel te groot. Ik vind de lengte ook precies goed maar had ook echt niet korter gemoeten.
Ik ben iets langer dan jij, 1.76 en heb normaal L denk ik, dus als ik jouw reactie zo lees ga ik die maar bestellen.
Waar is je ipad hoes van?
Van JETech, gekocht bij amazon
“Mistige blauw”
Met behulp van mijn vriend heb ik deze besteld! Ik vind hem echt leuk maar twijfelde. Mijn vriend is héél erg kieskeurig dus het verbaasde me dat hij het leuk vond. Ook zonder zijn mening had ik het gedaan denk.
Mocht hij echt goed passen doe ik ook de gele hiervan!
Mooie kleur ook!
Omdat hier over dat zwarte jumpsuit werd gepost even de Loavies sale doorgespit en dit gekocht:

(het witte broekje)
Behalve het rode jumpsuit was alles onder de 20 euro!
AirPods pro, ben HEEL benieuwd. Ze komen vandaag al binnen!!!
hoe ik deze aankoop probeer te verantwoorden naar mezelf :')
Heb een iPad pro waar geen normale oortjes in passen, moet je weer zo’n tussenstukje hebben. En voor mijn iPhone heb ik dan weer een ander tussenstukje nodig dan voor mijn iPad, samen met dat ik graag iets van een noise cancelling koptelefoon/oortjes wilde voor in het OV maakte dat ik toch maar voor deze idioot dure krengen gegaan ben. Beter zijn ze hun geld dus waard haha. En apple’s idiote beleid met telkens een andere ingang voor oplader/oortjes bij elk nieuw apparaat dat ze uitbrengen werkt dus wel om mensen nog meer apple aankopen te doen haha.
Een nieuwe riem van Anna Field
En een nieuwe zwarte broek, omdat de huidige helemaal verkleurd en verwassen is. Levi’s Mile High.
Net binnen. Van ribstof en dus way out of my comfortzone voor deze oma, maar meine gute wat zit dat lekker!
Waar is deze van? Heb t nodig in me leve
Only!