Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

22 likes

Superleuk!! waar is deze van?

By Signe! Dik in de sale dit weekend

Oh wat is deze mooi! :heart_eyes: Kan hij ook buiten staan of is hij bedoeld voor binnen?

1 like

Ja hij is geschikt voor buiten! :blush:

1 like

18 likes

Waar is deze van?

Malibu Rising is een pre-order.

13 likes

Vaas van Hay en een nieuwe krabpaal

19 likes

Proefverpakkingen in de smaken chocola (5/10 niet erg lekker), banaan (7/10, mierzoet wel), koffie en walnoot (8/10 is wel te doen), blauwe bes kaneel, cacao sinaasappel, chocola salted caramel, en turmeric latte.

4 likes

koffie en walnoot klinkt wel interessant

maar oke ik heb nog veel te veel van dit soort shit liggen die ik eerst op moet maken, haha

1 like

H&M Home is echt slecht voor me

Bovenste wijnglas en onderste champagneglas

32 likes

Xenox

1 like

Klinkt leuk! Ik heb hem gelijk ook op mijn wishlist gegooid.

1 like

Aaaaah zoveel zin in Malibu Rising! Ik heb hem bij Waterstones besteld. :grinning_face_with_smiling_eyes:

@tuula Misschien ook een leuk (fictie) boek voor jou, jij houdt toch van surfen?

1 like

Het personage dat in Malibu gevolgd wordt komt geloof ik ook in The Seven Hisbands of Evelyn Hugo voor (extra tip haha)

Oh echt? Dat wist ik helemaal niet. Maar ze zal geen belangrijke rol hebben gespeeld in Evelyn Hugo, of wel? Haha

Ik moest even opzoeken hoe het ook alweer zat, maar het zijn de kinderen van een van de echtgenoten haha (Mick Riva). Wist het niet precies meer. :sweat_smile:

1 like

Ohh die naam zegt me idd wel wat. Wel leuk om de boeken op zo’n subtiele manier te linken.

Edit: Mick wordt zelfs in Daisy Jones & The Six genoemd haha.

:exploding_head: Nooit opgevallen hahaha