Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Vinted aankopen, heerlijke lockdown bezigheid om Vinted af te struinen

6 likes

Deze jumpsuit van de mango :star_struck:

104 likes

Staat jou een stuk leuker ondanks de enkelsokjes :wink:

3 likes

Staat je heel leuk!

1 like

Dankjewel! Ja de sokjes en het wasrek :joy:

1 like

Oh hier zit ik ook net naar te kijken, nav de recensies twijfel ik over de maat. Vind jij dat ie klein valt?

1 like

Ik ben 1.68 en draag een XS hier en dat is mijn eigen maat. Had ook de S besteld nav de recensies maar die is wel veel te groot. Ik vind de lengte ook precies goed maar had ook echt niet korter gemoeten.

1 like

Ik ben iets langer dan jij, 1.76 en heb normaal L denk ik, dus als ik jouw reactie zo lees ga ik die maar bestellen.

1 like

Waar is je ipad hoes van?

Wauw, wat een prachtig pak! Ik heb hem ook gekocht (beide kleuren, kon niet kiezen :flushed:)

33 likes

image image

10 likes

Van JETech, gekocht bij amazon
“Mistige blauw” :grinning_face_with_smiling_eyes:

Met behulp van mijn vriend heb ik deze besteld! Ik vind hem echt leuk maar twijfelde. Mijn vriend is héél erg kieskeurig dus het verbaasde me dat hij het leuk vond. Ook zonder zijn mening had ik het gedaan denk.

Mocht hij echt goed passen doe ik ook de gele hiervan!

40 likes

Mooie kleur ook!

1 like

Omdat hier over dat zwarte jumpsuit werd gepost even de Loavies sale doorgespit en dit gekocht:

image
image
(het witte broekje)

Behalve het rode jumpsuit was alles onder de 20 euro! :money_mouth_face:

8 likes

AirPods pro, ben HEEL benieuwd. Ze komen vandaag al binnen!!!

hoe ik deze aankoop probeer te verantwoorden naar mezelf :')

Heb een iPad pro waar geen normale oortjes in passen, moet je weer zo’n tussenstukje hebben. En voor mijn iPhone heb ik dan weer een ander tussenstukje nodig dan voor mijn iPad, samen met dat ik graag iets van een noise cancelling koptelefoon/oortjes wilde voor in het OV maakte dat ik toch maar voor deze idioot dure krengen gegaan ben. Beter zijn ze hun geld dus waard haha. En apple’s idiote beleid met telkens een andere ingang voor oplader/oortjes bij elk nieuw apparaat dat ze uitbrengen werkt dus wel om mensen nog meer apple aankopen te doen haha.

14 likes

Een nieuwe riem van Anna Field

En een nieuwe zwarte broek, omdat de huidige helemaal verkleurd en verwassen is. Levi’s Mile High.

11 likes

Net binnen. Van ribstof en dus way out of my comfortzone voor deze oma, maar meine gute wat zit dat lekker!

13 likes

Waar is deze van? Heb t nodig in me leve

Only!

1 like