Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

een brazilian wax met benen en oksels er bij, bij wijze van experiment omdat ik benieuwd ben hoe lang het glad blijft.

43 likes

Deed het pijn

2 likes

Mooi! Van welke webshop komt dit?

alleen op sommige plekjes, vooral de zijkantjes waar de huid zo dun is, maar prima te doen. oksels en benen helemaal geen pijn, terwijl ik onder mijn oksels echt gevoelig ben want als ik daar zelf met een harsstrip op ga is t echt erg pijnlijk.

5 likes

Ik vind de venusheuvel meer pijn doen dan schaamlippen.

2 likes

Alles van shein
 Ik was in totaal 63 euro kwijt. Maar moet wel even afwachten hoe de kwaliteit (al kijk ik meestal de reviews goed na) is.

3 likes

Mijn man vroeg me net wat ik voor mijn verjaardag over een maand wil. Maar ik heb gewoon geen idee. Ik koop altijd gewoon alles wat ik wil. Ben niet van de sieraden en geurtjes. Iemand een idee?

3 likes

Een mooie lamp, spiegel of kleed voor in huis?
Een horloge of mooie tas?
Een luxe overnachting met diner en afhaal- of roomserviceontbijtje?

2 likes

Een mooie grote vaas, massage/beautybehandeling, een abonnement op een tijdschrift, schoenen

3 likes

Zit in het verkeerde topic te posten zie ik nu. Bedankt voor de suggesties. Denk inderdaad dat het iets voor in huis gaat worden. Een woondeken zou kunnen. Alleen ik ben echt al tijden op zoek naar een die lekker groot is en warm is. Niet zo een standaard fleeche deken. Maar nog niet gevonden.

1 like

Deze heb ik, heeeel lekker warm

2 likes

Inderdaad zoiets maar dan groter, dat we er met zijn 2en onder kunnen liggen haha.

Kunnen we een reviews krijgen van degenen die Collistar Magic Drops hebben aangeschaft? :smirk:

4 likes

Is hier ook al besproken

1 like

Thank you!

1 like

Ik ben blijkbaar in een witte fase aanbeland

jurk
H&M

wraptop
Other Stories

trui
Other Stories

29 likes

170721_1
De hele set

16 likes

Ik heb ze sinds een week! Heb de eerste keer in de ochtend gebruikt. Eerst m’n gezicht schoongemaakt en toen drie druppeltjes verdeeld. Nou m’n vriend heeft me vierkant uitgelachen toen hij van werk terugkwam. Hij vond me zo’n oranje trumplook hebben en dat was ook echt zo :sob:.

Gelukkig kwam het er wel gedeeltelijk af met make-up remover en nu vind ik het resultaat eigenlijk heel mooi en subtiel. Mooi product dus, maar het is wel even uitvinden hoeveel je moet gebruiken.

2 likes

Leuk, ik heb hem ook besteld!

3 likes

Besteld, haha! Bedankt voor de tip.

2 likes