Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

image

Een nieuw exemplaar van de zonnebril van Komono die ik 4 jaar geleden tijdens een rondrit in de heuvels van de Algarve waarschijnlijk op het dak van mijn buggy heb laten liggen.

Ik heb dit incident nooit kunnen loslaten dus besloot om 'm opnieuw te kopen.

image

En een bureau voor m’n :sparkles: home office :sparkles:

54 likes

afbeelding

9 likes

Benodigdheden (kwasten/tape), witte verf voor de ene muur en deze kleur voor de andere kant, dit weekend hobbykamer verven:
41

Behoefte aan een logboek voor mijn rouwen/depressie, deze geworden:

19 likes

image
image
image
image

Kreeg het dekbed gratis bij een bestelling twv €60,-

Heb 240x220 genomen, eindelijk geen ruzie meer om het dekbed.

31 likes

image
Had deze al een tijdje op het oog, maar hij bleef op uitverkocht staan. En nu heb ik m op Vinted gevonden voor een fractie van de originele prijs, ook nog eens in mijn maat :partying_face: Hopelijk staat en past hij mij goed.

57 likes

Screenshot_20210331-134819_Chrome
Deze :heart_eyes:

29 likes

Ik heb ook allebei gekocht en ik vind de blauwe heel anders dan de zwarte. Zwarte wel leuk, precies goed baggy. Maar blauwe is een rare pasvorm bij mij

Circe vond ik heel mooi!

1 like

afbeelding

Citrien gekocht

37 likes

afbeelding

Grumpy omdat m’n bestelling geannuleerd is op vestiaire, dus nu een veel betere bomber gevonden. Met katten!

13 likes

Hier is ie: https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/mini-dresses/product.drawstring-waist-blazer-mini-dress-blue.0952073001.html

1 like

Ik doe ook mee met de rolschaatsentrend :grimacing: Ben benieuwd of ik er iets van bak, hoor van veel mensen om me heen dat ze het te moeilijk vonden:’)

Tweedehandsjes via vinted
IMG_20210331_223509

25 likes

Heel tof! Waar is ‘ie origineel van?

1 like

Linkje of wederom een goede tweedehands deal? :smiley:

Hij is van het merk Lost Ink. Ik kwam hem zelf bij zalando tegen.

5 likes

Ik dacht even dat het taartjes waren, al zou die rechtsboven dan wel een beetje over datum zijn

3 likes

Waar heb je deze gekocht? heel mooi!

Tweedehands deal! Hij is van MSGM. Best wel een tof merk om tweedehands wat van te kopen. :innocent:

1 like

image
image

17 likes

Ik schrok een beetje van het mooie weer in combinatie met het gebrek aan mooie zomerse kleding in m’n kast.
image
image
image
image
Bovenstaand van Zalando
image
(koop losse strijkemblemen om het shirt op te fleuren)
image
Voor het eerst sinds honderd jaar een keer een andere jeans dan een skinny gekocht.
Van Costes

9 likes