Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik ben wel geïnteresseerd, zeker in degene op je paspop. Stuur je een privébericht anders? Kunnen we het erover hebben!

1 like

Bij de :honeybee:enkorf, ben er echt heel blij mee

1 like

Komt je blouse ook van Otrium?

2 likes

Net besteld.

Schermafbeelding 2021-03-27 om 16.48.07 Schermafbeelding 2021-03-27 om 16.48.26 Schermafbeelding 2021-03-27 om 16.48.41 Schermafbeelding 2021-03-27 om 16.48.52 Schermafbeelding 2021-03-27 om 16.49.04 Schermafbeelding 2021-03-27 om 16.49.17 Schermafbeelding 2021-03-27 om 16.49.30 Schermafbeelding 2021-03-27 om 16.49.44 Schermafbeelding 2021-03-27 om 16.49.58

22 likes

Nee van Mango via Zalando!

1 like

afbeelding

Ik twijfel alleen een beetje of ik hem houd, de kleur rood is veel minder diep en meer richting oranje dan het rood dat ik normaal draag. Ik weet niet of ik die kleur bij de jurk vind passen en het steekt (nu) ook heel erg af bij mijn winterhuidskleur :face_with_raised_eyebrow: Maar hij is verder zo moooiii

4 likes

Bij twijfel niet doen.

7 likes

Waar komt die vaas vandaan? Super mooi :smiling_face_with_three_hearts:

Van de kwantum!

een brazilian wax met benen en oksels er bij, bij wijze van experiment omdat ik benieuwd ben hoe lang het glad blijft.

43 likes

Deed het pijn

2 likes

Mooi! Van welke webshop komt dit?

alleen op sommige plekjes, vooral de zijkantjes waar de huid zo dun is, maar prima te doen. oksels en benen helemaal geen pijn, terwijl ik onder mijn oksels echt gevoelig ben want als ik daar zelf met een harsstrip op ga is t echt erg pijnlijk.

5 likes

Ik vind de venusheuvel meer pijn doen dan schaamlippen.

2 likes

Alles van shein… Ik was in totaal 63 euro kwijt. Maar moet wel even afwachten hoe de kwaliteit (al kijk ik meestal de reviews goed na) is.

3 likes

Mijn man vroeg me net wat ik voor mijn verjaardag over een maand wil. Maar ik heb gewoon geen idee. Ik koop altijd gewoon alles wat ik wil. Ben niet van de sieraden en geurtjes. Iemand een idee?

3 likes

Een mooie lamp, spiegel of kleed voor in huis?
Een horloge of mooie tas?
Een luxe overnachting met diner en afhaal- of roomserviceontbijtje?

2 likes

Een mooie grote vaas, massage/beautybehandeling, een abonnement op een tijdschrift, schoenen

3 likes

Zit in het verkeerde topic te posten zie ik nu. Bedankt voor de suggesties. Denk inderdaad dat het iets voor in huis gaat worden. Een woondeken zou kunnen. Alleen ik ben echt al tijden op zoek naar een die lekker groot is en warm is. Niet zo een standaard fleeche deken. Maar nog niet gevonden.

1 like

Deze heb ik, heeeel lekker warm

2 likes