Ik heb de paperback versies van de serie (wel deze covers) en ik heb het goedgepraat voor mezelf haha. Ik denk dat ik mijn oude set als extra cadeautje aan mijn zus voor de kerst geef.
Het merendeel is hardcover in mijn kast en vind dit echt een goede YA serie, dus heb het er wel voor over!
Ik had me een paar dagen ingehouden maar nu ben ik ook gezwicht 
Vinted voor 2 euro
Zalando
My Jewellerererery
Wat een prachtige tas 
Jaaa die heb ik paar weken geleden gekocht dus al wel binnen maar hij is ook zooo fijn met binnenin nog allemaal vakjes 
Ja ik had zalando al open maar heb helemaal geen rugtas nodig
is hij niet heel stijf?
Nee vind ik niet! En ze hebben ook nog andere hele mooie kleurencombi’s
Bij Bijenkorf:
Likeurglazen, melkhouder en sokken voor kerstcadeaus en rokje voor mezelf
En alvast voor mijn nog niet bestaande Spooky Town voor Halloween volgend jaar, de haunted windmill van Lemax, met korting! 
Het is gejinxt door het hier te plaatsen denk ik
kreeg bericht van verkoper dat ze de maten verkeerd (en 1 maat groter is niet zo’n ramp maar dit was 3 maten groter en dan zwabbert de stof te veel met lopen en dat is irritant was toen al een no-go) had en gewoon al aantal verkocht/verzonden maar niet aan mij. Dus hele aankoop geannuleerd. Tot zover mijn vinted aankopen (verkopen gaat beter gelukkig).
Leuke mand voor dekens van de Action.
Nieuwe stoel voor computeren (die nog best lekker zit).
Langzaam begint het wel wat te worden hier hahaha.
Wow super vet!
Ik ken echt zoveel mensen waarvan de macbook na 9 jaar stopte met werken. (Bij mij ook.) Alsof dat de maximale leeftijd is voor Apple-laptops.