Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Twee blousjes die ook geschikt zijn voor kantoorkrengen maar ook gedragen kunnen worden als je een dosis kennis injecteert.

13 likes

7 likes

Loveee dat roze pak! Is dit van H&M?

1 like

Ja! Lekker vrolijk de winter door

1 like

*Staart naar MacBook van eind 2011. Oh oh

44 likes

Ik geef @anon50301661 de schuld.

27 likes

afbeelding

afbeelding

Vannacht gewoon onder een nieuw dekbed slapen! Dit is wel een kijk-ons-eens volwassen zijn aankoop.

15 likes

Jahaaa panties (overknee effect ook x3). Ik heb het nodig! En nu 2+1 gratis en 20 procent black friday korting bij h&m :sweat_smile:

4 likes

Dit bed vandaag gekocht. En ze hadden in de showroom zo’n wiel waar je aan kon draaien voor black friday. Mijn magische draaitalent heeft ons een gratis luxe dekbedovertrekset opgeleverd :joy:.

70 likes

Oh wat raar? Ik moest de korting wel aanklikken bij de member rewards. Misschien daarom?

Yep je moet het aanzetten.

Aaah wat stom! Kan je m niet annuleren en opnieuw bestellen met de korting? 20 procent is best veel.

Blijkbaar. Dat staat er wel ja. Begin dit jaar voor het hele gezin kleding gekocht, dus daarom misschien?

Staat inderdaad ook in de actie dat het voor plus members is, maar wat daar de voorwaarden voor zijn weet ik niet

1 like

Heb je het geprobeerd in te voegen bij mijn aanbiedingen en kortingen? Dat staat onder kortingscode (met het invulveld)

Ik krijg dan dit:

Maar is dus wel voor members.

De laatste keer kreeg ik die optie niet en toen heb ik erachteraan gemaild. Toen kreeg ik een credit nota!

Ik had dus besloten om eens Nike Air Max aan te schaffen, omdat ik ook wel zin heb om eens op wolkjes te lopen. En Vinted is m’n nieuwe avondbesteding. Beiden 20€ per paar :+1:t2:.

24 likes

Why am I like this?!?!?! @pastelzwart na je tag toch nog eens gekeken vanavond XD

5 likes

Die bovenste vind ik echt een fantastische cw!
Ik zie in deze aankopen een verband met je poll over 90’s laatst haha

1 like

Vind de sale erg teleurstellend bij lulu :sob::sob: ben al de hele week aan het kijken

7 likes

Zit er al een tijdje op te azen en nu kunnen kopen met een mooie korting! :yum:

10 likes