Dit bed vandaag gekocht. En ze hadden in de showroom zo’n wiel waar je aan kon draaien voor black friday. Mijn magische draaitalent heeft ons een gratis luxe dekbedovertrekset opgeleverd
.
Oh wat raar? Ik moest de korting wel aanklikken bij de member rewards. Misschien daarom?
Yep je moet het aanzetten.
Aaah wat stom! Kan je m niet annuleren en opnieuw bestellen met de korting? 20 procent is best veel.
Blijkbaar. Dat staat er wel ja. Begin dit jaar voor het hele gezin kleding gekocht, dus daarom misschien?
Staat inderdaad ook in de actie dat het voor plus members is, maar wat daar de voorwaarden voor zijn weet ik niet
Heb je het geprobeerd in te voegen bij mijn aanbiedingen en kortingen? Dat staat onder kortingscode (met het invulveld)
Ik krijg dan dit:
Maar is dus wel voor members.
De laatste keer kreeg ik die optie niet en toen heb ik erachteraan gemaild. Toen kreeg ik een credit nota!
Die bovenste vind ik echt een fantastische cw!
Ik zie in deze aankopen een verband met je poll over 90’s laatst haha
Vind de sale erg teleurstellend bij lulu 
ben al de hele week aan het kijken
Ja is niet echt anders dan normaal? Met hun ‘we made too much’
Ze zitten in een Hema doos… of was het een inside joke?
Weet jij of die olie net zo fijn is als die self tan drops?
Teddy coat -50%
Gisou -20%. Nog steeds overpriced maar m’n haar wordt er zo heerlijk zacht en mooi glanzend van
Ja heb er twee kunnen kopen in mijn maat van 69,00 maar dat zou in principe altijd kunnen
met die sectie
Rugzak van Pinqponq, omdat ik nu ik thuis werk veel afwissel tussen werken in mijn eigen huis en bij mijn vriend. Hier passen dan mijn werkspullen in en nog wat extra dingen. Nu heb ik meestal twee tassen en dat vind ik onhandig.
Ik ben benieuwd wat je van dat laatste boek vindt!
Heb deze olie nog nooit gebruikt, alleen die drops. Maar het lijkt me best fijn omdat je het niet hoeft te mengen met bodylotion oid