Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Sonos Roam :smiling_face_with_three_hearts: voor in de tuin en op vakantie

11 likes

Eens kijken of deze jeans fijn zitten. Nora en Moxy van Dr Denim en een mile high van Levi’s. Blouse is van Vila.

18 likes

Ik vind het een gewaagde keuze.

Oke update: ik ben fan van de sonicare. Hij poetst heel fijn en tanden voelen zo schoon :star_struck:

6 likes

Mooi die Toms! :heart_eyes: Heb je daar een linkje van?

1 like

Waar is het 2de jurkje van? Superleuk

1 like
1 like

Esprit, en in de sale! Vind die idd ook veruit de leukste van de twee, hoop dat het wat is.

3 likes

Ik had gisteravond een enorme winkelbui en heb een beetje toegegeven eraan… Alles is vintage via Etsy. Laatste rok ga ik nog wel inkorten, want het is nu een maxi en wil er een midi rok van maken en uiteraard anders combineren haha


36 likes

Hij is er helaas niet meer in mijn maat :pensive:

1 like

Huh, naast de borstel die er al bij zat extra?

1 like

Deze kaartjes van de Kruidvat

Edit; de bloemetjes en letters zijn van fluweel stof :heart_eyes: en de achterkanten zijn ook versiert!

30 likes


Foto komt van de instagram van het merk, maar het is een Karlsson flip klok. Ik wilde er al heel lang één maar €100 voor een kleine tafelklok kon ik niet aan mezelf verantwoorden. Nu toch maar gekocht van de bon uit mijn kerstpakket :hugs:

46 likes


3 x want blijkbaar gaat deze uit het assortiment

In de aanbieding bij Bol. Maar zag dat Etos en Kruidvat nu ook een aanbieding hebben.

4 likes

Ohhh de versie voor aan de muur staat al heel lang op mijn wishlist! Ooit…

1 like

Als de biodermal goed bevalt, hoef je die ook later nooit voor de volle prijs te kopen. Is eigenlijk altijd wel 50% of 1 plus 1 gratis bij 1 van de grote drogisten, bijenkorf of bol. Scheelt toch aardig!

4 likes

Klopt! Ik vind het erg fijne zonnebrandcrème en ik wacht altijd met kopen totdat ik het ergens in de aanbieding vind. Is inderdaad altijd wel ergens haha. Net als wasmiddel, deodorant, tandpasta, etc.

1 like

Aaaah dankjewel! Ik heb de Diamond, maar blijkbaar wel een ander typenummer. :upside_down_face:

1 like

Zijn Toms stevige schoenen of hebben ze maar een dun zooltje?

1 like

Oh mijn god prachtig. Doet me denken aan de klok op het nachtkastje van mijn opa en oma 20 jaar geleden, die in retrospect jaren 80 retroschatten hadden staan (die nu al lang weg zijn)

1 like