Bij mij was het eerder afgelopen voor 2 van mijne (oké, bij 1 mijn eigen schuld)
Nog een biab van thegelbottle… vorige bestelling is kwijtgeraakt bij postnl en ik wil echt dit weekend mijn nagels kunnen doen
Noo, wat stom dat die is kwijtgeraakt. Was al stiekem aan het wachten op een foto van je nagels in het show je nagels topic met je nieuwe lakje haha.
Ja echt vervelend! Zal wel terecht komen maar moet eerst een onderzoek worden gestart 
Deze heb ik ook, hele chille bank! Als er bezoek is, is er vaak strijd wie er op de bank mag zitten 
Mijn allerrrrrrlaatste Black Friday-aankoop. Echt waar.
Ugg Noe Boots. Weet niet meer bij wie ik ze hier heb gezien, maar krijg ze sindsdien niet uit mijn hoofd haha.
Niet helemaal zelf gekocht, mijn vriend komt hier net mee thuis als verassing. Dank aan dit forum voor het idee <3
Jaaa ik heb zo ook
ik ben er echt verliefd op (dooh, anders schaf ik ze niet aan)
Waar is deze van? Heel mooi
Verjaardags of kerstcadeautje voor mijn moeder

Twee vestjes
Twee t-shirts
Zo’n flared broek om te proberen, weet niet of mij zoiets staat haha
En als laatste
Ikea!
Waarom bevat álles bij MyJewellerelelely glitters. Trui, vest daarom terug. Broek ook, die viel belachelijk lang.
Kunnen beter myglittery gaan heten ja.
het gaat nog spannend worden of hij bij mijn kleed gaat staan en anders niemand die het gaat zien haha
Ik denk dat dat een vette combo is
Wel lastig om een dekbedovertrek te vinden misschien? Weet niet wat voor kleur er op je muren zit