Hoe bevalt hij?
(EDIT ik bedoel de SIMS Stedelijk Leven)
Hoe bevalt hij?
(EDIT ik bedoel de SIMS Stedelijk Leven)
Hahaha dat zalmpje met citroen is er zo overduidelijk in gefotoshopt. (Wel zin. Ga hey binnenkort maar eens eten)
Ga je grote porties invriezen los voor in de vriezer? Of is het echg voor droog en vochtig voedsel
Hahaha
Sorry ik snap echt niet wat zo’n ding doet! Maar wil het wel begrijpen zodat ik ook een goede huisvrouw zou kunnen worden ooit
Een vacumeermachine is echt zooooo fijn! Wij hebben hem nu een jaar en zijn er echt heel blij mee.
Kon wel wat nieuwe warme kleding gebruiken:
Waar is de eerste trui van?
Billabong!
Volgens mij kan het voor allebei? als het niet te vochtig is, anders kan hij moeilijk vacuüm trekken denk ik. Verder geen idee haha. Het is een beetje een impuls aankoop. Heb een instant pot gekocht met een sous vide functie en daarmee bereid je voedsel in vacuüm. Dus dacht kijk eens wat er is en toen zag ik deze voor een oke prijs (sale op amazon.nl). Hoop dat het ook helpt tegen de belachelijke voedsel verspilling waar wij ons schuldig aan maken.
@croissant Geen miskoop dus. Waar gebruik jij hem allemaal voor?
Ben benieuwd! Zal eens wat filmpjes kijken. Minder voedsel verspillen is natuurlijk altijd goed. Dan haal je op een gegeven moment de prijs van zo’n apparaat en de zakken eruit.
Mooi dat colbert! Waar is hij van?
Die ring! Heb je een linkje?