Die heb ik allemaal bij Tezenis besteld
Alles retour sturen waar je niet blij van wordt. Pas weer dingen kopen als je weer tevreden bent met jezelf anders ga je het nooit dragen en dat is zonde.
Deze babies kunnen toevoegen aan de collectieđ€©
Ekt Hema. De meest saaie dingen weer, maar het was nodig.
edit toetsenbord net in de winkel gehaald en die werkt op de ipad. super chill. De rest kon ik niet vinden in de vakken waar het zou moeten liggen dus online besteld.
Via MP voor een mooi prijsje, zijn niet nieuw hoor maar nog in zeer goede staat.
Ms op stockx? Zal ff voor je kijken
Ohhh die zijn leuk! Waar zijn die van?
Ik heb ze gekocht bij www.chouettestudio.nl
Alleen nog een paar schoenen mist maar 40 paar is genoeg.
Welke nagellak heb je op hier?
Een gellakje, Yinger Creamy Vanilla Fudge
Ik weet niet voor welke reis ik dit heb gekocht, maar mocht ik ooit op vakantie gaan in 2054 dan heb ik alvast een föhn.
Nu maar 9 euro.
Ze staan er niet op⊠Of ik zoek niet goed genoeg.
Zal straks even vragen aan mijn broertje, hij zit meer in die âsceneâ.
Misschien kan je eerst gaan meeschrijven in het â6 weken niets kopen topicâ als begin? Zitten meer mensen met dit probleem ook en is misschien een soort houvast!
En dit topic niet meer bezoeken, minder triggers?
Laf die broek!
BeĂŻnvloed door @Tennessee
ik zag dat de versie van 2019 ook op mân wishlist stond dus na een jaar nadenken over dit model is kopen toch wel verdiend.
Aaah wat leuk zeg!! Ik heb ze uiteindelijk geretourneerd. Er zaten allemaal donkere vlekken op bij mij, heel gek. Maar ze zijn echt amazing, hopelijk komen die van jou wel goed aan en ben je er blij mee!
Toevallig vandaag net aangekomen
Monteren was redelijk eenvoudig. Lijkt me op het eerste gezicht een stevig toestel. Het inklappen is ook heel handig, hij staat hier al mooi aan de kant.