Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Hoop het, anders geef ik m wel weg gelukkig is het geen grote aankoop in dit geval

Ik had zonder bon met app en pin ook geen geluk. Er hing ook een briefje over bij de kassa kwam ik toen achter, dat ze sinds alleen met een bon iets ruilen

1 like

Ik had zoiets vorig jaar bij de Hema, dat ging wel om een productiefout maar bij de kassa deden ze eerst ook moeilijk omdat ik geen bon had. Ik heb toen de klantenservice gemaild, die zeiden dat ik het terug mocht brengen dus toen kon ik die mail aan de kassa laten zien en kreeg ik wel gewoon mijn geld terug

Misschien dat ze met 1 op 1 omruilen minder moeilijk zijn

1 like

Utrecht toevallig?

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

image

Kerstcadeautje

9 likes

Deze fancy melkopschuimer van Nespresso. Met dank aan alle tips in het koffie topic. Kan ik weer lekker latte macchiato klappen.

19 likes

Kerstcadeautjes van mij voor mij :santa:

De onyxzegelring

29 likes

Wat is het hatelijke met dat ding @Jeg ? Dan weet ik wat me te wachten staat

Ik heb die melkopschuimer ook. Heel fijn ding! Voordeel vind ik ook dat je dat spiraaltje en stokje etc allemaal los nieuw kan kopen als t kapot is. @Twonights

1 like

Waar zijn de onderste van? Zo mooi!

Van Wolf & Moon zijn die. En die bovenste 2 van Lines & Current, mocht iemand dat nog willen weten.

2 likes

Ik heb hem ook! Dus was benieuwd wat me te wachten stond. Ben er tot nu toe ook blij mee.

@DahliaDavin Dat van die nieuwe onderdelen is wel handig, wist ik nog niet.

@Jeg Je hebt een maandagochtendproduct dan lijkt het. Wat irritant. Best een duur ding ook.

Oh ik stond hier ook laatst mee in m’n handen! Werkt het goed ja? Dat is altijd nog wel een dingetje met zwarte verf dus zou top zijn als deze goed pakt.

Nee ik heb dit ook al vanaf het begin. Dan haal ik soms het dekseltje er echt 10x af en zet ik hem weer op totdat het stopt. Ik ben er nog niet achter wat er dan precied gebeurt.

1 like

2 likes

Kan je dan ook voor een zwaarder kledingstuk twee bollen tegelijk gebruiken? Of beter achter elkaar? Ik heb een winterjas die nu grijs/bruin is die ik zwart wil verven!

Ohja dankje! En wat je zei over synthetische vezels, pakt het dan echt helemaal niet, of minder goed? De jas die ik wil verven is 70% wol, 20% polyamide, 10% kasjmier. Zou dat werken of is dat al te veel synthetisch? Heb wel het idee dat het synthetische vooral over de voering gaat en dat de buitenkant alleen wol en kasjmier is, daar vind ik het minder belangrijk hoe de kleur uitvalt. Maar wil niet mijn mooie jas verpesten haha.

Het is winter en ik koop een jurk joe

53 likes

Ik heb het heel soms maar dan zit de opschuimer niet recht volgens mij, maar als je het altijd hebt kan je ook alleen dat opschuimertje opnieuw kopen @Jeg

1 like