Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Twee van deze zodat ik het in mijn woonkamer en computerkamer in plafondlamp kan doen en een gezellig kleurtje kan doen. Winkel had deze niet dus moet nog wel even wachten tot ik ze heb.

3 likes

He nice! Maar heb je daar ook nog een kastje oid voor nodig? Lijkt me sterk dat die lamp wifi heeft toch? :nerd_face:

Of is dat wel zo? Dan ga ik ook bestellen :scream:

Hmm ik ga er vanuit dat ik de lamp via de app kan bedienen en dus WiFi. Althans dat lees ik op de verpakking.

1 like

Deze schoenen via vinted, ik moet ze nog binnen krijgen maar hopelijk zijn ze in echt net zo mooi als op foto :heart:

20 likes

Kon het niet laten :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Koop nooit zomaar iets duurs voor mezelf, maar nu eindelijk toch om :heart: Kannie wachten.

17 likes

Een rijstkoker. Heb echt goede hoop dat dit mijn leven makkelijker gaat maken.

20 likes

Dit vintage jasje. Gister besteld bij een Britse webshop en vandaag al binnen. Hoe dan? Ik dacht dat het VK op slot zat? :face_with_monocle: Not that I’m complaining…

34 likes

Deze shoesss

57 likes

Oh fijn om te lezen! Mijn schoenen komen ook uit UK en ik maakte me al zorgen dat het een eeuwigheid gaat duren voor ze binnen zijn :grimacing::grimacing:

1 like

Damn girl, I like!

1 like

Thanks! :grin::grin:

Echt een aanrader deze!

Over deze twijfel ik nog. Is heel mooi maar weinig praktisch nut :frowning: Kan niet zoveel in, enkel een gsm en pasjes.

14 likes

Er stond bij ‘Nog 1 op voorraad’ en dan moet ik hem gewoon kopen. Vreselijk

48 likes

Ik zou het alleen al doen voor de verpakking tbh. Wow!

3 likes

Voor mijn thuiswerkplek. Lopen tijdens meetings :pray:

Nu nog mijn sta-bureau kopen…

35 likes

echt he. Gewoon om neer te zetten en naar te kijken.

1 like

Dank voor deze uitgebreide review :pray: Mijn nieuwe onderbroeken ga ik daar bestellen

1 like

afbeelding
Met dennengeur voor de kerstsfeer

30 likes

:heart_eyes::heart_eyes: