Linkie in je pb
Houden joh, ik heb momenteel een shirt van Nirvana aan. Ik ken wel meer dan alleen Smells Like Teen Spirit en luister vaak genoeg naar luidere bands maar ik ben geen fan ofzo.
Als het nu Megadeth of Slipknot was, ok da’s misschien net ietsje anders maar een band als AC/DC wordt gewoon overdag op commerciële radio gespeeld, toch?
Hahaha ik heb op kerstavond dronken dit besteld
Ik was het helemaal vergeten totdat ik net de bevestiging mail las, het is ook helemaal niets voor mij haha?? Maar er zit zo’n jade roller bij dus ik laat de bestelling maar staan.
Ik heb een andere kleur hiervan, echt top! Geen fallout, blijft goed zitten, prachtige intensiteit van de kleur en glitters.
Bij mij creaset hij niet als ik de primer van urban decay eronder gebruik!
Heel fijn bericht dit en ik heb inderdaad een goede primer dus dat moet goed komen! Welke kleur heb jij?
Ik heb de kleur Reflect. Gebruik hem bijna dagelijks, zeker nu op werk m’n ogen het enige is wat iemand nog van me ziet door de mondkapjes.
Die lijkt me ook heel mooi, gaat op mn lijstje als smoke bevalt denk ik. En super leuk dat je er ondanks je mondkapje nog wat van maakt!
Ik stond op het punt om boodschappen te doen toen ik las dat donaties in deze shop zouden worden verdubbeld dus toen leek hot food me wel toepasselijk.
Heb je het abonnement? Ik heb dat ook een tijdje gehad, wel leuk!
Kerstcadeau voor mijzelf: Lenovo Tab M10 Plus!
Leuk! Ik zit ziek thuis en heb zo’n miniatuur dinf gekregen om bezig te zijn. Ik vind het best rustgevend haha.