Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik vind die tweede jurk echt zooo leuk, al zou ik het zelf nooit aan kunnen want ik kom daar echt niet mee weg. Ik ben ook heel benieuwd naar je dramatische jurk!!

1 like

Dat corona maar snel voorbij mag zijn en geflaneerd mag worden in heerlijke over de top kledingstukken. :dancer:

4 likes

Het is deze: https://www.instagram.com/p/B1oGnv7iICy/ (niet mijn foto). Op de een of andere manier staat hij mij een stuk dramatischer (& zeker omdat ik hem zou aandoen om ‘casual’ te gaan aperitieven i.pv. echt een gala of zo). Ik zie het al helemaal voor me, met een gotische duomo op de achtergrond, glas rode wijn in m’n hand, en liefst nog een knappe Italiaan erbij.

(Ik heb te lang binnengezeten denk ik.)

9 likes

Ja ik snap je beeld helemaal! Daar is ie echt perfect voor. Pretty! Echt leuk dat je er zo’n specifiek beeld bij vormt. Bij mij gaat het vaak niet verder dan: oeh dit is een chille festivaloutfit

3 likes

Lush bestelling

Dekbedovertrek Zara Home

Bloempot h&m Home

Zwarte kaarsen, de woonkant

Bloempot, kringloop insta

Kandelaars, shop bij Eva

57 likes

Wat een leuke kaarsen op de laatste foto!

3 likes

Dankjewel! Zijn heel makkelijk zelf te maken (heb stipjes gezet met een kaars wax pen)

4 likes

Ooh lijkt echt net of je ze zo uit de winkel gehaald had!

3 likes

Haha ja klopt, ze verkocht hem zonder deksel. Dus ik dacht ik maak er een bloempot van :blush: toevallig dat je dezelfde had.

1 like

Love de bayswater! Hij ziet er ook heel goed uit.

1 like

Love deze kleuren! Waar heb je ze besteld?

Dankjewel voor deze tip. Ik heb voor mijn schoonmoeder haar lievelingsgeurtje gekocht met 50% korting.

1 like

Zijn ‘tweedehands’ voor een zeer goed prijsje via mp, wel deadstock dus nieuw. Ze heten purple punch!

1 like

Thanks ze zijn echt mooi, veel plezier ermee!

Woooow dit vind ik echt cool. Wist niet dat er waxpennen bestonden? Ik wil dit ook! Waar heb jij jouw waxpen gekocht? Je hebt een gouden gebruikt toch? Supermooi interieur heb je ook!

2 likes

Dankjewel!
Ik heb een gouden gebruikt inderdaad. Ik heb een andere kleur gekocht bij Sostrene Grene en deze gouden heb ik besteld bij

Maar dit merk verkopen ze wel bij meerdere hobby winkels/sites.
Ik zag het voorbijkomen op de insta van Anna Nina.

Daar gebruiken ze een kwastje maar ik doe het gewoon met de punt van de pen.

1 like

22 likes

Deze veja’s

Iphone 11 pro met abonnement

19 likes

Kun je de rits er zelf uithalen of is dat een versie die je ergens moet bestellen? Ik wil ze ook heel graag hebben maar weet niet wat handig is.

Ja kan je zelf er in en uit zetten

1 like