Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

En we gaan weer vrolijk verder.

58 likes

Korting bij Douglas dus even m’n geurkaarsencollectie weer aangevuld

20 likes

Iig een setje kerstballen voor een fatsoenlijke prijs via Vinted kunnen fixen! Nu constant alles in de gaten houden :face_with_monocle:

16 likes

@lovewarrior Ik heb donkerbruine haren en ben best wel wit, maar de prestige werkt in principe voor alle soorten haar behalve grijs/rood!

@PizzaFunghi Heel stom misschien, maar ik vind dat permanente toch best eng, vind dit dus veiliger. Je weet maar nooit :sweat_smile:

Ja had het in het oude topic erover! Ja is echt chill :relaxed:

Tijdje terug, maar besloten om te houden. Alvast mijn oud & nieuw/ verjaardagsoutfit. Geen fissa dit jaar, maar wel lekker glitterend op de bank het nieuwe jaar in. Hij is in het echt leuker dan op de foto, maar ik kan geen spiegelselfies maken.

90 likes

Ja heel mooi! Waar issie van?

1 like

O, vergeten erbij te zetten. Ik heb ‘m bij UNC gekocht, en het merk is Selected Femme dacht ik (oké weet ik zeker, Zalando heeft ‘m ook zie ik).

2 likes

Heb je voor je bikinilijn zo’n speciaal opzetstuk of een van die standaardstukken?

10 likes


Dit gevaarte van COS

18 likes

Omdat ik het zat ben om steeds op kantoor te moeten printen of het aan andere mensen te vragen: een all-in-one printer mét wi-fi, zo kan ik vanaf mijn telefoon en i-pad printen. En om het nog mooier te maken: ik heb hem zojuist binnen 10 minuten kunnen installeren zonder boos de handleiding door het huis te smijten. Als een ekte volwassene kan ik nu mijn eigen zooi printen :v:t2:
Oh je en een zooi cartridges erbij.

43 likes

Zorg dat je elke week even iets print zodat je spuitmondjes/inktkopjes van je printer niet uitdrogen en de de printer bij het grofvuil kan zetten! Tip van flip

1 like

Goede tip, thanks! Die ga ik onthouden.

Een nieuwe prullenbak!

33 likes

Dat model kom ik wel echt overal tegen

19 likes

Zag ergens langskomen dat de Primark een collectie Disney kerstballen etc heeft.

Weet ik, maar ik kan er niet heen :frowning:

Is dat die voor het gezicht?

Iphone 12 Pro Max, kan niet wachten!

27 likes