Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Oorbellen (Etsy)

Debbie heeft me geinfluenced (25% korting bij ICI Paris)

13 likes

Die zakken lijken me serieus handig! Ook al kan ik een normale zak kopen; waar heb je deze vandaan?

Kikkerland!

1 like

Top, dank je! Die hebben altijd van die grappige/leuke cadeautjes

1 like


Dit (pyjama)pak om in te chillen x2 van de H&M

26 likes

Haha ja ik heb ook zo’n berenbrievenhouder en deze klok

Ik wil die mieren “cocktailprikkers” ook ooit nog hebben, leuk voor hapjes haha.

2 likes

Nee, meen je! Ik lees dat vaker trouwens, maar ze zeggen dat je daarom één keer per jaar terug moet gaan voor een onderhoudsbeurt. Ja sorry hoor, en dat noemen ze dan ‘definitief’ ontharen… :woman_facepalming:t2: Ik overweeg het apparaat van Philips te kopen. Heb jij die ook? Zo ja, hoe lang blijf je glad en doet het pijn?

Haha ook leuk! Ik zit nu even op de site te kijken en vind deze ook leuk, haha:

10 likes

Die had ik nog helemaal niet gezien, is ook wel grappig inderdaad!

1 like

Grappig dat er voor de modewereld zo’n relatief ‘oud’ iemand tussen zit als model! Tof om te zien. Mooie vrouw, maar niet zo glad als vroeger de modellen waren en dat vind ik positief :grin:

Jaaa dit is ook mijn tweede flesje. Vind sowieso de koreaanse methode heel fijn, daarom heb ik ook die essence/serum besteld voor als stap er nog tussen :slight_smile:

1 like

Ziet er heeeerlijk uit! Hoe heet dat pak online?

Wat voor soort huid heb je? Ik heb nu een tijdje beauty water van Son & Park, maar zit te kijken wat ik nog meer kan halen.

Weet ook niet of anti aging shit trouwens echt wat doet, aangezien ik er mss wel eens aan moet geloven met mijn bijna 32.

Had de verkoper die oorbellen ook in het zilver dat je weet? Mag ik anders een linkje? :grimacing:

1 like

Volgens mij echt alleen goud, maar je kunt het altijd vragen aan de verkoper!
Linkje

Weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik heb het nu net een maandje/zes weken en heb nu al drie sessies achter de rug en zie echt verschil met name bij mijn benen!

Bikinilijn is wel wat minder qua resultaat, maar daar merk ik dan weer wel dat ik geen last meer heb van ingegroeide haren en dat er kale plekjes beginnen te ontstaan. Benen zijn na drie sessies ongeveer 70% haarloos. In het begin moet je 1 sessie per twee weken doen om er zeker van te zijn dat je alle haartjes in de ‘slaapstand’ brengt, daarna bouw je het af naar eens per maand, daarna eens per drie maanden, etc.

Edit: sorry voor de dubbelpost

Zit inderdaad fantastisch, dit is het linkje: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0926599001.html

Vrij gevoelig en droog (vooral m’n wangen), last van rosacea en over het algemeen snel rode vlekjes.

Ik doe nu qua routine zo’n balm-reiniger voor makeup, dan een facewash, daarna toner, daarna moisturizer (alledrie van pyunkang yul). Hier is wel een goed overzicht vond ik van welke stappen standaard zijn in korean beauty: https://www.thepinkperfectionist.be/beauty/how-to-korean-skincare-8-a10-stappen/

1 like

Ik vind het alleen maar fijn dat je ook een review wilt geven! Ik twijfel er heel erg aan omdat zo’n apparaat best prijzig is en het niet hetzelfde effect als een laser heeft. Hoe lang ben je trouwens per been bezig en doe je dan boven- en onderbeen? En hoe zit het met de pijn?

Over een maand heb ik m’n derde okselbehandeling bij Fine LaserClinic. Ik ben er heel tevreden over, want na de eerste behandeling was zo’n 90% al weg. Na de tweede behandeling hoefde ik niet meer te scheren, maar dat betekende niet dat ik haarvrij was: per oksel had ik zo’n 10 haartjes, maar die zag je bijna niet omdat ze heel dun waren. Het nadeel is de PRIJS. :tired_face: Als ik m’n benen wil laten doen, dan ben ik € 275 per sessie kwijt… en dat is dan al de helft van de Philips Lumea Prestige.

8 likes