Show je laatste aankopen #7

Dat jasje is echt stoer love it

1 like

Ik heb een kleine koffer en een grote, maar de grote is kapot en ik was op zoek naar vervanging. Toen zag ik deze tas bij IKEA en besloot ik dat ik de grote koffer voorlopig niet ga vervangen, maar met de kleine koffer en deze tas ga reizen. Deze tas is namelijk geschikt als handbagage en IDEAAL qua indeling, formaat, alles eigenlijk haha. Vond de lichtgrijze/beige kleur mooier, maar die hadden ze niet meer in de winkel. Ik ben eigenlijk ook wel blij dat mijn keuze beperkt werd, want op deze kleur zie je vlekken enz. niet zo goed als op die lichte kleur.

Compleet geinfluenced door hier en nu heel benieuwd:


heb de gouden variant gekocht maar zie nu dat ik het verkeerde plaatje heb

21 likes

Omg tag me plz als je een huistour gaat doen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Damn ik wil die tas ook, superhandig!

En ik ben helemaal uit de loop (Ha ha ha) maar wat is de loop experience? Hangt er dan iets midden in je oor?

3 likes

Ben heel benieuwd of loop werkt!

1 like

Ik ben nog nooit zo enthousiast geweest over een reistas geloof ik haha.

Loop is een merk oordopjes en Experience is een type dat ze verkopen. Ik zag het ook steeds op instagram voorbij komen en nadat ik er hier over las wilde ik het graag proberen. Ik ben zo’n irritante zelfbenoemde special snowflake die overgevoelig is voor geluiden en ik wil dit proberen voor momenten dat ik graag wat minder geluid wil, maar geen noise cancelling koptelefoon of oortjes met muziek op/in wil.

7 likes

Hele saaie aankoop maar wel één die mijn huis weer een beetje afmaakt. Heb nu overal in huis zwarte stekkers (oke op die van het internet na). :sunglasses: Ik had eerst nog een vieze witte die ik had gekregen blegh. Zwarte stekkers zijn zoveel mooier (en worden niet zo nasty). :smiling_face_with_three_hearts:


En meteen beeldschermspray erbij gekocht zodat ik mijn tv eens kon schoonmaken.

11 likes

Die tas klinkt ideaal! Haha ik word helemaal enthousiast ook door je omschrijving

1 like

Bijzettafel, 10-15 weken levertijd helaas :weary:

13 likes

Top (ook in zwart) en broekje zijn van decathlon. En die zit een partijtje lekker! Kan mijn benen zonder knellen in mijn nek leggen (bij wijze van spreken)

10 likes

Pakkie van Summum :biggrin:

28 likes

45 likes

16 likes

Ik wil die tas nu ook!!

Als het goed is is deze zonnebrand ook heel mooi over make-up. Ik ben benieuwd!

7 likes

Waar is dat t-shirt van? Zoek er nog zo een!

Wat een leuk tshirt en heerlijke shorts!

1 like

Waar zijn deze van?:heart_eyes:

Nieuwe rugzak. Zowel voor werk als prive.
Had nog een Bol cadeaukaart liggen en die ook maar eens gebruikt.

5 likes

Maisons du Monde

101 likes