Show je laatste aankopen #7

Zag de zwanger & kids losgaan op Harry Potter bij H&M en toen bedacht ik me dat ik maat 164 prima pas :sunglasses:

19 likes

Waarom ben ik zo?! Heb pas 3 paar hiervan (1 wel goor inmiddels)

14 likes

Weet ik nog niet, het boek wordt morgen pas bezorgd :pleading_face:.

1 like

Ik vind het idee echt leuk maar hoop dat je er niet teveel voor betaald? Ik vind dit er echt uitzien alsof ze gewoon een foto hebben geknipt en geplakt met een filtertje erover. Dit is niet met de hand getekend toch?

3 likes

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Nee lijkt me ook niet, maar ik denk dat @fysicus dat ook wel weet want deze foto postte ze als voorbeeld:

Is dus precies hetzelfde en inderdaad gewoon Photoshop.

Wel echt een megaleuk idee en ik baal dat ik (goede) foto’s van onze hond van vroeger ben kwijtgeraakt want ik zou het ook zo voor mezelf laten maken.

2 likes

Oh ja, dat is wel vrij duidelijk inderdaad haha, nevermind dan!!

2 likes

Die glitterbroek :heart_eyes: wil je laten weten hoe die irl is?

Wat een leuke! Is deze ook geschikt als chill broek of is het stofje daar niet zo fijn voor? Hij lijkt mij vrij dun, schijnt hij door?

@Leverworst hoe bevalt hij jou?

Ja doe ik!
Ben ergens een beetje bang dat hij doorschijnt omdat het een ‘strandbroek’ is. Maar we gaan het zien! En hij is zonder stretch dus een maat groter gedaan voor de zekerheid… we’ll see

1 like

Ik heb de broek nog niet binnen helaas. Zodra die binnen is laat ik het weten :slight_smile:

2 likes

image

Bureau

17 likes

38 likes

Tof kleed

2 likes

Ja, chill er ook regelmatig in! Stof is super zacht en ook best warm! Dus multi inzetbaar hahah

1 like

Thanks! Het is helemaal van wol, dus ik hoop dat het ook fijn is en niet te veel kriebelt.

Kleed is van Arket : https://www.arket.com/en_eur/homeware/home/product.linnea-andersson-blanket-blue.0970369002.html (10% korting via nieuwsbrief). De lamp is helaas van een antiek markt (die op Lange Voorhout).

O.a. een hangrozemarijn. Wist niet dat dit bestond en hij is nog eetbaar ook.

34 likes

Weet iemand een een (web)shop waar ik flared pants kan kopen voor kleinere vrouwen? Ik ben 164cm maar ze zijn allemaal te lang…

En anders, is zo’n broek te vermaken bij de kledingmaker of zie je dat heel duidelijk bij zo’n dun stofje?

1 like