Show je laatste aankopen #7

Schoenen van bronx via Vinted

13 likes

Haha ik zag dit en dacht echt “dit is echt een panorama aankoop maar dat kan niet want die is weg” maar je bent terug! En nog steeds een mega buitenmens :stuck_out_tongue:

2 likes

Plantjes gekocht bij 123planten.nl nog bedankt @Deurklink voor de tip!

7 likes

I love it :sauropod:

75 likes

Pompoensaurus :heart:

5 likes

Ik heb iedere dag op die site gekeken en had ook de hoop al opgegeven inmiddels, maar per toeval keek ik weer na een hele poos niet en nu kon ik hem toch nog bestellen! :star_struck: Heel uitzonderlijk voor dit merk haha

Van Twothirds!

51 likes

Prachtige trui :heart_eyes:

1 like

Blazer van Stradivarius, super blij mee!

14 likes

Had een bon voor Bol dus even wat leuke bakboeken en noodzakelijke kinderspullen besteld :sweat_smile:

7 likes

Wat een leuk merk! Kan je dit ook ergens in NL krijgen of is verzending/retouren een beetje chill?

Het is een Spaans merk, boven de dertig euro is gratis verzending! Ik heb geen ervaring met iets retour sturen. Ik heb een poosje terug voor het eerst een andere trui besteld en de kwaliteit is super. Je kunt veel items preorderen, waardoor echt precies die hoeveelheid aan bestelde items gemaakt worden en er minder verspilling is!

1 like

afbeelding

Eigenlijk lijkt me dit wel chill om te hebben voor de winter/herfst. Lave de kleuren. Ik heb alleen al een joggingpak dus…

• Jeej
  • Neen

0 stemmers

1 like

(Niet zelf gekocht, maar gekregen) :grimacing:

13 likes

Ooooh deze zien er geweldig uit ! Hoe vallen ze ?

Dit punt bereikt in mn leven

37 likes

Influenced :face_with_hand_over_mouth:

Ik was al heel lang aan het twijfelen om een dungaree te kopen maar wist niet goed welke kleur. Toen zag ik deze dusty rose (edit: het is rose tan) en de gratis verzending trok me over de streep :grinning_face_with_smiling_eyes:

30 likes

Jurkje van mango op zalando lounge :v:t3:

13 likes

Oh ik krijg vaak reclame van twothirds op insta en vond deze ook leuk, op de site gekeken en zag hem inderdaad nergens, maar uitverkocht dus. Laat er dan geen reclame meer voor zien!! :mad:

2 likes

Oh die reclames vond ik ook zo frustrerend toen ja. :unamused: Je kan je wel aanmelden dat je een notificatie krijgt als er toch weer nieuwe voorraad komt!

2 likes

Ik val altijd voor dit soort gimmicks

22 likes