Wat mooi!!
Weet je toevallig nog waar die bloempot met die bollen van is?
Wat mooi!!
Weet je toevallig nog waar die bloempot met die bollen van is?
Dankjewel! Die is van H&M Home. Heb ik een paar weken geleden in de winkel gekocht.
Whut wat zijn dit voor hemelse zachte vesten?
Omg ik vind ze echt fantastisch nu wil ik ze ook. Hoe vallen ze??
Ohh zo lucky! Deze staan ook al heel lang op mijn wishlist.
Heb het nog even gecheckt, maar helaas geen instopstrook. Of nou ja, de hele onderkant is open, en ietsje langer dan m’n dekbed zelf dus je zou hem daar misschien wel een beetje mee kunnen instoppen…
Heb je ze ook al binnen? Ben wel benieuwd want je verwacht voor dat geld wel dat ze ook super lekker zitten
Groot! Zeker een halve maat kleiner nemen dan je hebt. Je hebt op de Dannersite een handig tooltje waarmee je kan invullen welke schoenen je hebt van welk merk + model en dan zegt ie welke maat je moet hebben.
@Demelza ja ik ben ze net zelf gaan ophalen en heb ze meteen gepast! Het is leer dus nog wel inlopen zodat ze naar je voeten gaan staan, maar ze voelen nu al sturdy en comfortabel. Yosemite here I come
Dankje!
Heee zo leuk! Die had ik laatst ook voor m’n vader gekocht.
Ah oke jammer, bedankt voor het kijken
Waar is deze van?
Net oa een klein pannetje gekocht bij Ikea. Voor mijn man want die zocht nog een kleine pan die het deed op inductie om zijn pijnboompitten te roosteren.
Moet dit ding gewoon 4x 1,5 uur in de oven om in te branden. Mijn God wat een moeite, gelukkig zit er 25 jaar garantie op.
Ik ben er niet geweest, maar je hebt op YouTube video’s van de nieuwe Primark collecties (gewoon zoeken op Primark collection + maand + jaar). Die zijn niet altijd in NL/BE opgenomen maar je kunt dan wel een algemeen beeld krijgen!
Mooi! Waar is de blouse van?