Die vesten
4 likes
Dat wil ik ook graag weten! Lees hier al superlang mee, maar ik heb speciaal een account aangemaakt om te vragen waar de laarzen van zijn
28 likes
ik heb laatst zo’n full mental breakdown gehad bij die gordijnafdeling van Kwantum. Alles is daar ZO chaotisch, alle stoffen door elkaar, al die gordijnen zo tegen elkaar aangedrukt en dan zie je een mooi gordijn hebben ze die weer niet in de kleur die je wil. Echt frustrerend
2 likes
Jurken van Mango (eerste pastte ik maanden geleden maar omdat ik nooit zo’n modellen draag wilde ik wachten tot de sale, nu toch maar voor gegaan. Tweede moet uiteraard nog gestreken worden)
Handcrèmes en bodycrème van &other stories
YSL Libre met korting door de bring your bottle back actie bij ici paris

25 likes
Klinkt interessant, wat is het?
Je kan je lege verpakkingen van parfum enz (hoeft niet van daar te zijn) binnenbrengen en dan krijg je 20% korting op iets nieuws
7 likes
Ja ik weet helemaal hoe je je voelt er zijn nu (door corona blijkbaar) superveel stoffen niet op voorraad en dan als je eindelijk iets hebt gevonden die eeuwige twijfel of je het wel goed hebt opgemeten eigenlijk???
Wauw waar zijn die vesten van?
1 like
Zara!
2 likes
Bershka via Asos. Ze zien er in het echt nog mooier uit en lopen ook nog eens lekker voor hoge hakken. Helaas al uitverkocht, dus kan de link niet delen, maar productcode is 106298666
1 like
Waar vandaan ?
1 like
La Roudete
38 likes
Bymusthaves!
1 like
Ja de horror, ik moet t volgende keer zelf opmeten van mijn vriend omdat ie er na 10 keer vragen of we echt wel vanaf de rails hadden gemeten wel klaar mee was
Van Made!
Ik heb even gegoogled (want jeugdsentiment en ik wil 'm). Maar uhm €90, klopt dat?!