Show je laatste aankopen #7

Wow prachtige bikini’s! Ik ben net ook even naar de h&m gelopen en helaas staat die zwarte me totaal niet, beiden borsten vallen er zowat uit. Jammer, hij staat vera inderdaad prachtig!

Ik heb net deze jumpsuit van de sissy boy gekocht! Heb echt zelden dat een jumpsuit goed zit, maar deze zowaar wel. En vind het een prachtige kleur!

28 likes

Ik vind hem nog niet perfect. Ik heb als cadeau een soortgelijk iets gekregen van mijn 2 katten en die is wel iets ‘realistischer’ bewerkt.

1 like

11 likes

Het lijkt een beetje wazig, ik word een beetje naar van het in/uitzoomen (focuspogingen?) van mijn ogen.

Ja helaas was het zeer moeilijk haar hoofd in goede positie en blik te krijgen en de lichtinval van mijn oorspronkelijke foto is inderdaad links. Ik hoop dus dat ze er nog iets kunnen van maken!

2 likes

Dit leuke plantenkrukje van Blokker voor 9€ :smiling_face_with_three_hearts:

44 likes

Dit boek :face_with_monocle:

18 likes

Totaal uit mijn comfort zone dus ben benieuwd. Van de C&A

12 likes

Lekker burgerlijk voor m’n nieuwe fiets urban_proof_dubbele_fietstas_40_liter_polyetheen_zwart_grijs_470097_1601625388

19 likes

Dit is echt m’n lieverlingsbroek, ook laatst uit een sale rekje gevist en ik woon er echt in!

3 likes

Voor 9 euro maar? Whereee?:no_mouth:

Er staat ‘van Blokker’ bij. Dus ik denk… Bij de Blokker.

8 likes

Oh ja sorry! Ik was niet duidelijk. Vroeg me eigenlijk af of ie dan in de sale was of iets aangezien ik hem voor 29,99 zag.

1 like

Haha ja klopt inderdaad, bij de Blokker (in Venlo) was een koopjeshoek met alles met 70% waar deze tussen stond

4 likes

Ze gaan terug helaas! Ze zijn echt super mooi en het lijkt goede kwaliteit, maar ik krijg mijn grote teen met geen mogelijkheid in het lusje gewurmd. Blijkbaar heb ik hoge tenen :woman_shrugging:

1 like

De herwerkte versie! Ik denk dat ik nu wel tevreden ben. Iemand nog opmerkingen? :cat2:

93 likes

Ik heb zoiets voor mijn vriend laten maken van onze katten, maar dan bij Lavistique. Ik vind het echt geweldig (hij ook) en ons doek heeft ook een prominente plek in huis gekregen (dat de kleuren mooi passen bij ons interieur helpt wel, moet ik zeggen) :grin: Ik bedoel dus: Doen!

3 likes

Heel gaaf! Was altijd benieuwd naar hoe zoiets er uiteindelijk uit kwam te zien, maar toch een mooi geheel geworden zonder dat het er fake uit zien.

1 like

12 likes

De schoenen verdienen hun eigen close-up. :heart_eyes:

38 likes