Van waar komt de trui?
Merci, ik heb een maat-melding aangeklikt voor mijn maat
Heel leuke jurk! Ik heb hem ooit gepast en toen toch niet gedaan omdat ik net had bedacht dat ik weer op de centen ging letten. Eeuwig spijt van 🥲
Oh meen je, wat jammer! Ik heb ‘m nu via Otrium besteld waar die voor 38,99 euro er nu op staat. Misschien nog een herkansing?
Zou eigenlijk ook wel liever hebben gewild dat ik dit merk niet had ontdekt hoor, wat een (nieuw)prijzen.
das een goed pak… ik loop er altijd bij… dat kan het daglicht niet verdragen.
Welke maat heb je? Ik heb hier nnog een doos met FC kleding die ik retour moet zenden en volgens mij zit deze jurk er ook bij…
Zag ik bij de lokale pottenbakker. Was een opdracht van iemand geweest die het nooit heeft opgehaald (en er dus niet voor betaalde). Ik kreeg ‘m voor de helft. Love it
Wat leuk met een grappig verhaal erachter.
Ben er heeel blij mee! Hij doet normaliter ook geen katten dus ik dacht meteen: dit is iets aparts. Nu hopen dat Dolly ‘m niet van de vensterbank aftieft 🥲
Prachtig! waar gekocht?
Wat super lief!
Ik heb uiteindelijk een tijd erna een andere feestelijke jurk gekocht, en gezien de huidige niet feestelijke tijd heb ik aan die feestelijke jurk genoeg.
Leuk ook met die roze muur
Leve de koning🦁
Langzaam aan ben ik steeds wat meer kunst en mooie prints aan het verzamelen. Deze heerlijke komt in de keuken!
@Bakkes die glitter broek van Asos die ik laatst postte is binnen en is super mooi! En schijnt niet door. Aanrader dus!
Nou die past perfect bij mijn laatste aankoop ik ga eens kijken of ze mijn maat nog hebben! Thanks voor de update