Show je laatste aankopen #7

Sorry, late reactie.

Link

3 likes

Wauw, wat gaaf! I want :star_struck:

1 like

jaa en ik snap niet hoe, maar verzending vanuit Amerika en dan maar 1,30?? Denk een foutje misschien.

1 like

Ga je er ook heen? Of kan dat überhaupt niet?

Omdat ik zo’n pussy ben
(Van sting)

6 likes

Oooooh dit wil ik ook! Waarom is dit niet te bestellen? Ben al die-hard fan sinds ik klein was :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

Nee ik ga niet, geen toegang tot verkoop! Maar je hebt wel een minikansje als je voor vorig jaar kaarten had!

@Hedwig Ja jammer als je idd niet uit de buurt komt, als ik er morgen heen kon had ik er eentje voor je opgehaald!

2 likes

Ik woon in Friesland, dus helaas :pleading_face: weet niet of je het zou willen versturen? Ik betaal uiteraard alles! Hoeft niet hoor, voel je niet verplicht. :blush:

Ah ja zo ver…! Sorry als ik er morgen in de buurt was, had ik sowieso eentje voor je meegenomen! Stom dat we dit niet vanochtend ff hadden besproken in het Eurovisietopic :stuck_out_tongue:

3 likes

Maakt niet uit! Haha jaa, achteraf :see_no_evil:

1 like

Oh zeker een goede tip! Dat ga ik even onthouden.

Bedankt he. Dat liedje zit nu de rest van de dag in mijn hoofd.

5 likes

Omdat mijn nieuwe momjeans ineens een klusbroek werd toen ik er met verhuizen een gat in trok (haha domdom):

13 likes

Ik heb allemaal schaduwplantjes besteld, ik ben heel benieuwd!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

56 likes

23 likes

Mooie plantjes, hoe heet dat 3e plantje van boven (die roze)?

Jurkje van Alchemist

15 likes

I blame Corona.

Pre-corona zou ik nooit 51 euro uitgeven aan een pan. Kom aaaaaaan!

Maar hij past bij mijn reeds aangeschafte 4 delige set van dezelfde lijn maar de grootste pan (2,5l) is net te klein voor een goede hoeveelheid soep.
En ohja: geschikt voor alle warmte bronnen en dat is wel handig met het oog op mijn nieuwe huis waar ik over een paar maanden heen verhuis.

14 likes

Wat mega handig met dat vergiet stukje!

3 likes

Ruitanemoon :slight_smile:

@Beutyschooldropout ik weet niet waar je nu/straks op kookt, maar vaak kan je pannen waarmee je op gas hebt gekookt niet meer gebruiken voor inductie.

6 likes