Show je laatste aankopen #7

Omg godzijdank zijn ze uitverkocht in mijn maat want ik heb net nieuwe airmax gekocht en had deze in een hartslag gekocht

En ik heb echt geen geld meer want:

download.jpeg

Business class vliegtickets voor m’n eerste grote vakantie alleen ooit: 3 weken lang Japan

4 jaar lang gespaard hiervoor en ik wil m’n droom vakantie uitleven voordat ik aan m’n phd begin (heb ik nog niet maar ff forum loa’en enzo he)

152 likes

Heel gaaf!!

1 like

Ja hahaha zag ik ook, über cringe :face_vomiting:

1 like

Haha stuurde deze tekst net door aan mijn vriend, omdat ik het zo cringe vond.

2 likes

Serieuze vraag: hoe combineer je dit soort gekleurde schoenen? Ik vind ze supertof en eigenlijk wil ik ze, maar ben echt bang dat als ik ze koop, ze in de kast blijven staan omdat ik geen idee heb waarmee ik ze zou kunnen dragen.

1 like

n.a.v. de Nikes hierboven ging ik weer eens zoeken op de nikes (Nike Lahar) die ik al heel lang in mijn hoofd had maar steeds geen geld voor had. Nu zag ik ineens toevallig een héle goede deal voorbij komen, dus thanks guys. :smiling_face_with_three_hearts: Duurt wel nog even voor ze binnen komen.

16 likes

lol :joy:

Hier:
https://footdistrict.nl/catalogsearch/result/?q=lahar

1 like

Haha dat is een goede instelling, misschien denk ik er ook wel te veel over na? Ben als kind gepest omdat ik te kinderachtige, kleurrijke kleding droeg en ik vind alles wat niet helemaal neutraal is heel moeilijk om te combineren en te dragen, toch nog bang voor wat mensen ervan vinden denk ik.

Nouja, ik deed even een snelle google search omdat ik het ook wantrouwde, maar hun instagram heeft 300k volgers ofzo. Oke dit is vast geen goede graadmeter maar ik durfde het aan.

1 like

Dat is lief, dankjewel :heart:

Ik vraag me af hoe ze vallen. Love de wandelschoenenlook.

2 likes

Ah shit ik wilde eigenlijk geen 90s meer kopen maar deze vind ik wel heel vet. Dus ik zit alweer op de Nike site, maar niet meer in mijn maat. Eigenlijk maar beter ook, maar voor 90 euro heb ik dan weer geen ruggengraat :joy:

1 like

Dankzij hier kan deze herfst in stijl wandelen of mijn enkel verzwikken. :slightly_smiling_face:

23 likes

Dat wordt voor mij ook nog wel een kleine uitdaging, want ik draag normaal alleen maar zwarte en witte Fila’s. Maar ik zie het gewoon voor me met verschillende jeans en een meer basic shirtje erboven. Denk dat het wel meevalt

1 like

omggg toch nog kunnen vinden!!!
ik heb het trouwens rond 12 naar pakketpunt gebracht haha.

Ik vind zoiets zelfs tof staan op een blazer + pantalon. Vaak kan meer dan je denkt.

1 like

Wauw, supercool zeg! Ik wil ook al enkele jaren eens naar Japan gaan en hoe het nu zit zal dat ook op mn eentje zijn. Als dat oké is vraag ik je als je terug bent om wat tips haha. Maar alvast veel plezier, geniet ervan! (Voorpret is ook pret en nagenieten ook haha, de moeite waard om te splurgen)

3 likes

oh ja tuurlijk hoor! Maar ik heb echt niks zelf gedaan qua plannen haha want ik kreeg echt extreem veel stress. Ik heb nu ook 0 voorpret maar hopelijk komt dat nog :grimacing:

2 likes

Ojee. Op hoop van zegen dan maar. Hopen dat ze gewoon goed zitten dan hoef ik ze niet te retourneren. Ik twijfelde over de maat. Wat heb jij gedaan @anon91169173 ? Ik heb normaal 40, maar van Nike Air Max altijd 41, dus heb nu ook 41 gekozen maar ben bang dat ik misschien beter voor 40,5 had kunnen gaan. Nouja, dikke wandelsokken erin aan dan maar om de look compleet te maken.

2 likes

Hoop dat het er snel is en dat het past want de kleding crisis word erg real nu.

Mijn vorige kleed heb ik weggedaan door een vlooien issue. Deze is van de action webshop (10 euro!!! Verzendkosten)

12 likes