Aaah oke haha ik dacht al dat het weer kon bestellen vanuit UK 🥲.
Zonder echt veel mooier!
Ook kaartjes voor Ed Sheeran 2022 maar dan Amsterdam.
Bestellen was een ramp want de site liep helemaal vast maar uiteindelijk waren 2 van ons er doorheen gekomen en waren er blijkbaar nog best wat tickets over?
Was het voor België ook zo een gedoe? Het heeft ons echt 1,5 uur gekost met veel errors 
Ooooooh love it! Ben benieuwd
Ja in het begin wel. We stonden in de rij bij ticketmaster, maar die liep echttt niet. Uiteindelijk na een halfuur naar eventim gegaan, en daar kon ik vrij makkelijk kaarten krijgen. Eigenlijk zonder echte wachtrij.
Ik was ingelogd op drie apparaten en ik was bij alle drie (met tussenpozen van 20/30 minuten) er doorheen. Kon er pas vanaf 12.20 door.
Maar goed ik heb ook 2 tickets voor 15 juli!!
Als je je inschreef voor nieuwsbrief costes wel 10% korting 
Was fysiek in de winkel, daar hadden ze geen acties 
Ooh wat jammer 
Ook niet als je daar laat zien dat je je ingeschreven hebt? 
ik vind dit op zich prima spul, maar de geur staat me zo tegen 
Ik heb er niet zoveel problemen mee. Die geur blijft niet hangen. Maar het is inderdaad een aparte geur
Weet iemand of die elle day korting enkel geldt op NL zalando? Hij wil’ niet toevoegen met als melding dat het enkel op bepaalde artikels geldt, maar heb verder niets met korting in mn winkelmandje of zo
Volgens mij geldt de korting alleen op artikelen die al in de sale zijn, als extra korting.
Oversized colbert van Hugo Boss
Lange kimono
2x blousje
Allemaal van de vintage kilo sale voor een prikkie
Voor een ieder die nog kaartjes zoekt voor ed sheeran: er zijn nog kaarten beschikbaar!