Show je laatste aankopen #7

Zonder kaft veel chiquer maar met ‘Boekenvoordeel afprijzingsstapeltje’-uiterlijk.

4 likes

Wol en voering voor een winterjas. Kan niet wachten om eraan te beginnen.

54 likes

Dank je wel!

1 like

Hoe kan je dat dan veranderen naar de Engelse webshop en daadwerkelijk bestellen? Als ik in de app naar UK ga en dan wil betalen lukt het niet omdat het bezorgadres niet in UK is.

Ik heb het land op NL gezet en de currency op pounds… ik bedenk me nu dat m’n vraag dan wellicht overbodig was hahaha

1 like

Dankje! Ik heb heel lang getwijfeld, maar als ik dan toch m’n eigen jas ga maken, kan ik net zo goed voor een leuk kleurtje gaan, haha.

2 likes

Aaah oke haha ik dacht al dat het weer kon bestellen vanuit UK 🥲.

1 like

Zonder echt veel mooier!

2 likes

Ook kaartjes voor Ed Sheeran 2022 maar dan Amsterdam.
Bestellen was een ramp want de site liep helemaal vast maar uiteindelijk waren 2 van ons er doorheen gekomen en waren er blijkbaar nog best wat tickets over?

13 likes

Was het voor België ook zo een gedoe? Het heeft ons echt 1,5 uur gekost met veel errors :sweat:

1 like

Ooooooh love it! Ben benieuwd

1 like

Broek Costes (natuuuuurlijk geen Elle/Glamour korting) en jasje Olivia and Kate.

15 likes

Ja in het begin wel. We stonden in de rij bij ticketmaster, maar die liep echttt niet. Uiteindelijk na een halfuur naar eventim gegaan, en daar kon ik vrij makkelijk kaarten krijgen. Eigenlijk zonder echte wachtrij.

1 like

Ik was ingelogd op drie apparaten en ik was bij alle drie (met tussenpozen van 20/30 minuten) er doorheen. Kon er pas vanaf 12.20 door.

Maar goed ik heb ook 2 tickets voor 15 juli!!

2 likes

Als je je inschreef voor nieuwsbrief costes wel 10% korting :flushed:

Was fysiek in de winkel, daar hadden ze geen acties :no_mouth:

Ooh wat jammer :slightly_frowning_face:
Ook niet als je daar laat zien dat je je ingeschreven hebt? :rofl:

1 like

Yes! Ook twee tickets voor Ed Sheeran :heart_eyes:

1 like

ik vind dit op zich prima spul, maar de geur staat me zo tegen :confused:

1 like

Ik heb er niet zoveel problemen mee. Die geur blijft niet hangen. Maar het is inderdaad een aparte geur