Eeeeindelijk een verzwaringsdeken
Hele leuke broek, is hij een beetje warm qua stof? Of is het meer zo’n legging stofje?
Weet je hoe deze vallen? Ik heb alleen daybreaks van Nike. Heeft iemand een idee of dat een beetje hetzelfde valt? Ik heb smalle voeten en eigenlijk altijd gezeik met schoenen online kopen, maar vind deze wel heel leuk!
Ooh dit wil ik ook zo graag! Hoe bevalt het?
Wauww prachtig!
ohh heel leuk
Ik ben wel geïnteresseerd in de F1 game als je er niemand anders blij mee kan maken. Ik zou hem namelijk niet kopen, maar ben toch ook wel benieuwd hoe de game is.
Oh en veel plezier met de PS5. Er staat een standaardgame op geïnstalleerd die al heel leuk is om te spelen (Astro’s Playroom).
Edit: Oh wacht, je hebt natuurlijk gewoon betaald voor de game bij de bundle. Ik las het alsof je de game er gratis bij had gekregen.
Ja klopt is gewoon betaald hehe…. Maar dat was de enige bundel waar je je nog voor in kon schrijven;)
Dat F1 spel is heeeel leuk en moeilijk, echt een toffe uitdaging
Ja ik zelf vind racen altijd wel leuk maar mijn man niet. Dus missch dat ik hem zelf wel ga spelen. Ben verder niet echt een gamer.
Ik heb hem met Ratchet & Clank moeten kopen
Oohhh dit ziet er echt uit als een heerlijke badjas om op de bank te dragen haha (dat bedoel ik dus positief!)
Mooi!
Hahaha! Ik hoop ook echt dat ie lekker cozy zit! Dat wanneer je buiten loopt en er een flinke windvlaag voorbij komt er fijn in kan verdwijnen.
Met Air Max heb ik altijd precies mijn normale maat. En ik heb geen smalle of brede voeten dus dat weet ik niet.
Maar Ratchet & Clank is juist leuk toch
Ik heb het nog niet gespeeld, het schijnt wel heel leuk te zijn inderdaad.