Show je laatste aankopen #7

Ik zou op vinted bij merk vintage invullen. Daar heb je heel veel van die blousjes die jij leuk vind.

1 like

Bruiloft over 2 weken, ben benieuwd hoe ze vallen.

18 likes

Heb de jassen binnen maar ze gaan beide terug. Ze zitten idd aardig krap en voelen nogal goedkoop aan. Krijg nu 1 deze dagen ook een jas van WE binnen, hopelijk zit die wel goed.

1 like

21 likes

Oh wat fijn dat het voor de jeuk voor jou al iets helpt! Heb je weleens shampoo van La roche posay geprobeerd? Ik weet van een familielid dat hij dat gebruikt bij eenzelfde soort klachten en eczeem, en het is een merk dat voor mij ook altijd heel goed werkt.

Bij mij bleek de jeuk uiteindelijk hoogstwaarschijnlijk een reactie te zijn op de pijnstillers (een NSAID) die ik gebruikte. Zodra ik daarmee stopte had ik nergens last meer van en toen ik ze later nog een dag nam gelijk weer jeuk, heel typisch want was al voor best wat geneesmiddelen overgevoelig/allergisch.

Ik gebruik itchy & flaky scalp shampoo van Philip Kingsley, ooit ontdekt via het forum en met die shampoo blijft de jeuk weg. Zo’n verademing om niet steeds te hoeven krabben!

1 like

Nee gewoon wat meer expliciete seks haha.

@Wonderland Ja ik vond het schrijfwerk niet altijd geweldig, maar de worldbuiling wel leuk ofzo en ben zelfs een beetje verliefd geworden op een karakter (maar dat doet vrijwel iedereen denk ik) en het was voor mij echt even precies het vermaak dat ik nodig had. :inlove:

1 like

zo lief dat je er nog de tijd voor neemt <3 ze zien er ook echt heel tof uit!
Blijven ze bij jou wel een beetje stabiel lopen met die puntige dingen (geen idee hoe ik het moet noemen) onder de zolen? ik zal ook dat ze normale plato hebben. dus ik ben aan het afwegen welke het gaan worden.

1 like

De Dry and itchy lijn van As I am is ook heel fijn tegen jeuk en schilfers.

2 likes

SteelSeries Arctis 7 Headset

9 likes

Vliegtickets naar Rome :heart_eyes: Nu al zin in de herfstvakantie!

63 likes

Voor warme thuiswerkvoeten, van €36 afgeprijsd naar €9!

25 likes

Oeh waarvan? :heart_eyes:

https://eu.egoshoes.com/sab206-boo-fluffy-stripe-slipper-in-black-faux-fur.html

Met de code EXTRASTUDENT20 krijg je 20% extra korting :blush:

1 like

Ze hebben nu een nieuwe actie met de code DEAL15 (15% korting), en nu hebben ze de kortingspercentages niet aangepast! Dus je krijgt denk ik meer voordeel nu

1 like

Top dankjewel!!

Twee stuks

image

En eindelijk weer op voorraad, dus een tweede hiervan kunnen bestellen

Aangeraden in het katten topic

image

12 likes

Mairaa van Armedangels, gelijk in twee kleuren omdat hij echt heel fijn zit en ik geen broeken heb voor dit koude weer

T-shirt van een soort rib stof, ook Armedangels

Broek, ook van Armedangels, omdat ik het vandaag de hele dag koud had in huis en deze kleur zo mooi is

Corduroy overhemd van Kuyichi

Dit voelt echt als een inhaalslag (en veel te veel geld in een keer), want ik heb maanden bijna niets gekocht, maar merkte nu dat ik echt dingen nodig had voor komend seizoen.

31 likes

Die blouse is zo mooi (de rest ook)! Heb je deze in een winkel of online gekocht? Ik ben benieuwd hoe hij uitvalt.

Online! Ik heb hem vandaag binnengekregen. Hij valt wel wat ruim, maar minder oversized dan ik had verwacht. Ik twijfelde of ik een maat kleiner moest bestellen, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Ik wil hem wel vooral ook open dragen. Het is een hele mooie dikke stof en ik vind de kleur ook echt mooi!

1 like