Show je laatste aankopen #7

Doe ik! Hij wordt als het goed is vandaag ook al bezorgd, dus ben benieuwd :smile:

2 likes

Heb 'm net binnen! Ik vind hem wel redelijk kort vallen, ik ben zelf 1,65 en hij valt nog boven mijn knieën

1 like

een niet al te lelijke plafondventilator! kan bloedheet worden in deze kamer dus meteen maar een goede ventilator aangeschaft :smiley:

20 likes

Meisje die ik ken maakt allemaal dingen met epoxy en ik vond wel leuk om haar beetje te steunen dus heb 4 onderzetters laten maken door haar, wel lastig om goed op de foto te krijgen nu want zon schijnt niet echt.

Met flits

Zijkant is ook zilver en ze zijn ook heel klein beetje doorzichtig.

38 likes

As in Hars toevallig? Zag net soortgelijke onderzetters daar voorbij komen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn aankopen:

Bol heeft aanbieding op wasverzachter én spelletjes :sunglasses:

10 likes

Wat mooi! Heb je een linkje naar haar webshop (als ze die heeft)?

Shit happends heb ik toevallig gisteren gekregen en gelijk gespeeld, super leuk spel!

2 likes

2 van deze Humble lampjes voor de nachtkastjes😍

44 likes

Ze heeft wel Instagram en die mag ik (net even aan haar gevraagd) hier wel delen: https://www.instagram.com/flipkippie

1 like

Draadloze warmtedeken voor saaie teams meetings (of voor in de auto als stoelverwarming)

38 likes

Omdat “stoelverwarming” alles beter maakt

7 likes

Oh ja die is zoo fijn

1 like

En deze in het zwart

11 likes

Highlighter set van MAC. Bij Douglas, nu maar 23 euro…dus daar ging mijn ruggengraat en heb hem besteld! :star_struck:

29 likes

3 van die bovenste potten voor in m’n koffiehoekje. En 2 lekkere nieuwe dekens voor op de bank (want 1 is geen natuurlijk).

12 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Yumeko en dan de tencelovertrek

Heb echt even goede basics nodig voor de herfst/winter

20 likes

Nieuwe jas

17 likes

Helemaal uit mijn comfortzone want ze zijn niet puntig.
Nieuwe schoenen van Asra, besteld via Zalando.

33 likes