Show je laatste aankopen #7

Ze openen volgende maand volgens mij een winkel in amsterdam!

1 like

Ik ben geinfluenced door het forum, de broek!

7 likes

Broek van studio Ruig, kan alleen maar lelijke foto’s vinden. Maar ben er verliefd op, zit als een joggingbroek maar hier kan ik op kantoor wel mee aankomen denk ik :ok_hand: (korting was ook leuk, van 270 naar 80)

13 likes

Had ik een nieuwe jas nodig? Nee…
Ik heb de groene jas gekocht? Ja…

Ik haat het van mezelf dat ik op dit soort momenten ter prooi val van de consumptiemaatschappij

5 likes

Oh wat leuk! Ben benieuwd

1 like

27 likes

Ik zie deze al helemaal voor me op je, echt mooi. Ik ben jaloers op hoe dit soort tinten jou staan!

1 like

Heb door jouw post meteen ook een Monki jas besteld op Zalando Lounge… €35 euro :exploding_head:

Eindelijk de perfecte zwarte laars gevonden! Zijn van Bronx, besteld bij zalando.

12 likes

Kom ik weer met mijn fantasy smut. :joy:
Maar ik vind dit dus top ontspanningsmateriaal dus I’ll take it.
Deze en de twee delen die erop volgen.

11 likes

oooh ik houd van Jennifer L Armentrout haar new adults. Schrijft ze tegenwoordig ook fantasy!?

ik heb mijn eerste paar uitzet dingen gehaald. Geen idee waarom ik met bed spul begin maar goed. heb het maar.

action1.PNG

Ook bij de action nog gewoon spul zoals; mesjes, lepeltjes, snijplankje, stamppot stamper.

(Via de app kreeg ik 10 euro korting)

9 likes

Beide victoria secret. Was combi deal, als je bh en broek kocht kreeg je 40% korting.

9 likes

Ik heb door dit soort acties dus meerdere van dit soort jassen en dan haat ik mezelf als het vriest. Nu ben ik sterk en ik mag alleen nog een warme jas met capuchon kopen :cry:

2 likes

Deze jas van Mango, maar hij moet terug want hij valt erg groot. Super jammer want ik zoek een mooie groene/khaki trench :unamused:

4 likes

Moest je de volle mep betalen voor verzenden? Of had je per toeval ook korting?

2 likes

Moest OV prijs betalen richting Amsterdam.

Oh ja!! Ik zet 'm op mijn to read lijst. Van Tracy Wolff toch?

1 like

Hahha daar kan ik niet tegenop

11 likes

Oh wauw mooi compliment :pleading_face: dankjewel