Show je laatste aankopen #7

Omggg jaloers. Ik had ooit zon rok gezien bij karenbritchick haha.

3 likes

Bril van de Ace & Tate

24 likes

Via Frownies.care!

5 likes

De Magic Cream van Charlotte Tilbury. Een rib uit mijn lijf, maar ik vond de tester zoo fijn 🥲😅

11 likes

HEMA

Tweedehands & Other Stories

29 likes

Haha super leuke review! En klinkt heel goed! Ik ga er zeker naar kijken als m’n huidige foundation op is

Whooooo!!! Ik ga huilen van blijdschap! Hopelijk krijg ik de versie met extreme lipliner

16 likes

Me: Ik moet uitzet spullen kopen, geen onzin!!
Also me: Even kijken hoe het met mn pakketje staat op vinted. OE EEN JURKJE
Mine.

22 likes

Cadeautje voor mijn vriend

9 likes

Een heerlijke chillbroek of naja C&A zegt het is een joggingsbroek maar ik ga hier no fucking way mee over straat lopen, het voelt meer als een luxe pyjamabroek. Hij is wel lekker zacht.

20 likes

van maisons du monde, wordt morgen al bezorgd terwijl in de mail stond dat hij pas ergens in november zou worden bezorgd dus dat is heel fijn.

78 likes

Waar vind jij al die leuke dingen??

2 likes

Ik vergeet verdoeme steeds vaker een verjaardag dus even een mooie kalender gemaakt met mijn modelletje Dolly. Voor op het toilet, zoals een echte boomer :tipping_hand_woman:

38 likes

Naar mijn ervaring zijn de boots van massimo topkwaliteit. Ik draag de mijne meest van al mn schoenen, alle seizoenen door. Nu na 2 jaar kwam de zool iets los maar het leer en zool zelf zijn nog perfect. Heb de zool voor een tientje vast laten naaien door de schoenmaker.

2 likes

Kwestie van geluk denk ik? Ik open soms uit verveling vinted.

2 likes

Ah dit vind ik nou leuk om te horen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Via Vinted, ongedragen en voor maar €65 :flushed:

35 likes

Past bij je avatar!

2 likes

Heeft ze nou een pakje aan die ik jou ook eens heb zien dragen in het waywt topic?

4 likes

Hahaha ja daarom ben ik verliefd op haar! Love gele ruitjes

3 likes