Show je laatste aankopen #7

Oeh heb je een link van de jas? Kan jij anders als je een jas voor jezelf koopt ook direct één voor mij kopen? Love deze ook, hopelijk in België met korting.

1 like

Aangezien ik verwacht dat we weer meer thuis gaan zitten, ben ik m’n koffie-game maar aan het verbeteren. Nieuw koffiezetapparaat is de volgende aankoop, maar ik dacht laat ik hier eens mee beginnen.

19 likes

https://www.zalando.nl/tommy-hilfiger-gewatteerde-jas-desert-sky-to121u06r-k11.html

De jas was vorige week tijdelijk afgeprijsd en alleen in enkele maten. Ik zou er nooit het dubbele voor betalen, de prijs waar die nu weer online voor wordt aangeboden. Maar goed, artikel liken en misschien met Black Friday dat het dan weer flink wordt afgeprijsd.

1 like

Project Hail Mary was echt tof!

5 likes

bca4b94b-05f1-4363-9be4-83e71d7b105c_acf57d01-181c-4341-88f6-22097165e63d
Niet specifiek deze, maar een tweedehands Daihatsu Sirion :grin:

29 likes

Oh nee, voorspelt niet veel goeds. :grimacing: Ik heb de stofzuiger vandaag binnengekregen en meteen uitgetest, voorlopig doet ie het goed!

Ik heb ook een AEG en die doet het al 2 jaar naar volle tevredenheid!

2 likes

Ik denk dat er strengere wetgeving is gekomen over “vandaag geleverd morgen in huis”, bedrijven die dit aanbieden zouden hiervoor extra soort van belasting moeten betalen om de impact op het milieu en sociale lasten te compenseren. Of de klant extra laten betalen als hij het morgen in huis wil. Dat lag iig in België op tafel, misschien heeft dat er iets mee te maken?

2 likes

Waar heb jij die frownies besteld?

1 like

Haha shit ik heb die AC patches per ongeluk nog eens besteld, nu bij Beauty Bay.

Valt het op dat ik vrij wanhopig ben? :sob: Gelukkig kan ik in december bij de dermatoloog terecht.

8 likes

Bath & Body works.
Mijn lievelingsgeur is “boom”’ dus ben altijd helemaal gelukkig als de winter collectie er weer is. Ze hadden echt veel die lekker waren maar zo prijzig :cry:

13 likes

Ahhh die linker ziet er zo leuk uit! :star_struck:

2 likes

Storytel 2 maanden voor 2 euro

12 likes

Leuk! Ik ook nu :joy:

4 likes

Hahaha oh shit. ik probeer echt altijd zoveel mogelijk acties van hun te pakken. Geen zin om daar 13 euro per maand voor te betalen.

3 likes

Ik krijg de reclame hiervan nu continu op youtube :sweat_smile:

3 likes

Ik nu ook :rofl:

3 likes

Van Massimo Dutti, hoop dat de kwaliteit beetje ok is

35 likes





Allemaal h&m

15 likes

Ik wil toch even zeggen dat ik misschien te vroeg enthousiast was, want nu (vier maanden later) laadt het linker oordopje niet meer op. En ik las toevallig een review van iemand die precies op hetzelfde moment hetzelfde probleem had.

1 like