Show je laatste aankopen #7

Mijn trui van Teym heb ik al een paar jaar en is echt mijn favo! Als mijn portemonnee het toelaat koop ik er nog een paar kleuren bij. Ik vond de kleuren die jij kocht erg mooi @Summer! Heb trouwens precies dezelfde muts :blush:

5 likes

Dr Martens Masha via vinted

59 likes

Stalker alert want zag het resultaat van je vorige shopsessie. Vette schoenen zeg! Staat leuk onder die jurkjes die je hebt gekocht

2 likes

Helemaal geen stalker alert. daar had ik nog niet eens aan gedacht!!! Hele goede van jou!
Wil wit al een tijdje proberen maar vind het te duur met martens om “te proberen”. En met schoenen van de van haren is ook niks mis.
Hoop alleen dat steunzool/wreef er in kunnen.

2 likes




12 likes

Alvast gekregen voor m’n verjaardag:


Horloge

En zelf gekocht:

13 likes

Oooh heel leuk! Waarvan zijn deze kledingstukken?

4 likes

Ik wilde het niet vragen want arghdgwhe. Fijn dat jij het wel wilde vragen☺️

2 likes

En @SemM
Dankjewel!! Ik had het er niet bij gezet omdat de etiketjes zichtbaar waren :sweat_smile: (sorry dat ik nu deel uitmaakte van een forumergernis haha) maar ze zijn allemaal van Norah!

5 likes

@TheOne volgens het label Norah.eu

4 likes

Ow daar moest ik echt even heel goed voor inzoomen haha, dank je!

1 like

Ik heb dat telefoonhoesje ook en ik vind m echt mega chill! Fijnste die ik heb gehad ooit

1 like

Oh fijn om te horen!

1 like


Ik wilde deze al eerder, is toen 50% korting geweest, dus had hem beter toen kunnen kopen.

Alvast voor kerst, had deze al in zwart met glitters

Erg benieuwd of dit wat is

Ik ben bang dat deze net te klein is, maar wie weet.

De blouse

Alles van Otrium (Scotch, behalve de blouse, die is van Dante)

6 likes



Alles h&M, mag wel maar een paar laarzen houden.
Oh en het is de bloes en de broek want nooit genoeg co-ords

12 likes

Deze fantastische winterjas van Didriksons, heeft echt alles wat ik wil in een jas. Zo’n mooi model, warm, waterdicht, lang genoeg maar met rits ad onderkant zodat je er mee kan fietsen, goede capuchon, bontje kan eraf. En ik zie dat hij nu dus voor deze mega hoge prijs online staat, ik heb hem twee weken geleden besteld - wel net pas binnen - en blijkbaar een behoorlijk goede deal gemaakt… (mede dankzij kortingscode van iemand op dit forum :heart::heart::heart:)

31 likes

Goede aankoop!

Ik heb een jas van dit merk uit een outlet en ben er heel blij mee. Heb ook de kraag eraf gehaald. Zit zo goed in elkaar qua zakken/koordjes etc, echt fijn. Hij blijft heel mooi.

2 likes

Ja klopt precies! Ik heb er al een jas van gehad, zo’n zes jaar geleden en het is dat ik er zelf uit gegroeid ben :crazy_face: maar anders had hij nog jaren mee kunnen gaan. Nu kan ik er sowieso nog iemand anders blij mee maken. Echt een méga fijn merk!

2 likes

Zo te zien niet nee 🥲 (maar volgens mij verandert de prijs vrij vaak dus je kan het nog in de gaten houden) Didriksons Winterparka 'TEKLA' in Zwart | ABOUT YOU

1 like

Geweldige blouse :heart_eyes:

1 like