Show je laatste aankopen #7

Ik moet op mijn werk weer een mondkapje op 🥲 Daar gaat mijn mooie huid

13 likes

Wow die jas! :heart_eyes:

Parijs shoplogggg

Frankie shop

Merci




Pharmacie

Muji

43 likes



Jurk via ASOS, voor een kerstfeestje.
Tas van Mads Nørgaard :purple_heart:

15 likes


Shabbies enkellaarsjes in cognac.

26 likes

download (1)

Tickets voor Bastille :partying_face:

25 likes

Hee ik ook haha

14 likes

Hahah tot vijf april dan maar.

Waar :heart_eyes:

1 like

Heb je die Uriage cleansing oil al geprobeerd? Net amandelolie op je bakkes haha zo dik en moeilijk te verwijderen.

2 likes

Haha oh nee, echt? 🥲 Ik heb de cleanser nog niet geprobeerd, maar heb even een tijdelijke nodig, omdat m’n oil cleanser uit Korea er een maand overdoet voordat het aankomt.

1 like

Net toen ik zei dat ik nog een fout giletje nodig had werd mn bod geaccepteerd! Heujj

19 likes

Laatste laarzen zijn perfect, die ga ik houden. chunky maar toch klassiek genoeg om een rok of jurk te dragen.

@Sia Ik heb geen foto’s genomen maar de eerste laarzen waren aan de schacht veel te breed, de tweede zijn ook breed maar daar kan ik nog mee leven. De eerste laarzen maken ook lawaai als ik loop en voelen minder goed aan.
De broek van de co-ord is te kort, ik hou alleen de bloes.

5 likes

Hele betrouwbare site! Duurt alleen iets langer omdat het uit Spanje komt. Ik heb toffe samenwerkingen met ze gehad! :+1: En zeer goeie planner…

2 likes

Klinkt goed! Jammer van je broek setje was leuk geweest. Heb je de glitter Zara top nog besteld?

1 like

Flanellen kussensloop :heart_eyes: (Hemtex)

18 likes


Nieuwe pyjama :smiling_face_with_three_hearts:

55 likes

Heel leuk! Ik zag deze toevallig toen we de levering uitpakten (ik werk bij de h&m) en dit doet me eraan denken dat ik hem nog moet aanschaffen haha, hopelijk is ie er nog in de winkel

6 likes

@grace hoeveel van die onderste moet ik voor je bestellen?

1 like

Jaa, hij is cute he! :two_hearts: Schaf hem ook aan, dan hebben we dezelfde pyjama!!

2 likes