Show je laatste aankopen #7

Laat je weten of jij wel het goede paar kreeg? Ze zijn heel leuk he!

1 like

Mooi! :heart_eyes: Heb je soms een linkje van die kaftan want ik kan hem niet vinden bij H&M?? :woman_shrugging:t3:

3 likes

Nu vraag ik me heel erg af wat je doet van werk? :sweat_smile:

1 like

Heldin! Dankjewel voor de moeite :kissing_heart:

2 likes

Hé me too! Waar heb je die laarzen gekocht? :heart_eyes:

yessss hier: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0850893001.html

1 like

Dank je wel! En @Konijntje. Gevonden :ok_hand:t2:

1 like

Deze vijf leuke kopjes aan Costa nova en koffiedrinken wordt er zoveel leuker van! Let niet op het gedrocht erachter, want ik moet ook nog een keer nieuwe theekoppen

39 likes

image image image

Mokken zijn van Xenos.

26 likes

Nieuwe jeans waarbij ik hopelijk niet het bovenste knoopje hoef open te doen als ik zit, en die mijn skinny jeans kunnen vervangen zodat Gen Z mij hopelijk accepteert

Met code 20WANT 20% korting op alles bij Asos trouwens

24 likes

Oh wat is ie mini! Maar denk dat de verf heel lang mee gaat. Ben er heel blij mee.

afbeelding

Zin om m’n gezicht te verwennen

18 likes

Nee ik las dit weekend dat gen Z ons helemaal niet mag en dat ligt niet aan onze kleding maar aan onze memes en hoe we hashtags gebruiken :pleading_face:

20 likes

Waar heb je besteld? Ik ben inmiddels ook wel benieuwd naar onder andere die toner haha

2 likes

Ja we gebruiken ook de verkeerde smileys en irritante memes idd! Maar ik heb mijn haar al in een middenscheiding gedaan ipv zijscheiding, en nu met deze broeken blend ik vast in!

5 likes

zijn we nu al boomers? jeetje.

14 likes

Nee erger, millennials
Al zit ik qua geboortejaar gelukkig net op het randje

Dat begrijp ik. maar worden wij millenials nu al behandeld hoe wij boomers behandelen. dus zijn wij in hun ogen boomers.

Ik vind de broeken trouwens tof. kan zo een niet echt vinden in plus. tenminste, niet wat we me aanstaat!!!

4 likes

Ja shit, ik heb nu net na jaren mijn middenscheiding aangepast naar een zijscheiding nu ben ik gewoon afgeschreven dus. :cry:

2 likes

Misschien deze?

1 like