Show je laatste aankopen #7

Het lijkt me dat je er twee krijgt omdat oorbellen meestal per twee gaan en er staat ook creol-EN… staat er niks in de omschrijving?

4 likes

Dat is toch omdat creolen hier een bijvoeglijk naamwoord is? Ring is enkelvoud dus dat suggereert dat je er één krijgt.

5 likes

Ik kreeg er gewoon 2!

3 likes

Haha ik dacht juist dat het een creool, twee creolen, en bijvoorbeeld een creools gerecht was :see_no_evil:

Zijn er 2.

Als het er 1 is staat er maar 1 op de foto en staat er ook bij ‘enkele creool’

;

7 likes

Voor mij komt het over als bijvoeglijk naamwoord omdat er ring achter staat, maar nu weet ik het ook niet meer. Google zegt inderdaad dat creolen zelf al oorbellen zijn. I is confused!

2 likes

Ok… top het lag dus niet aan mij dat ik twijfels kreeg hahaha. Bedankt

4300244_01
X4

24 likes

Plant (plantje) en pot (des pots)

En een nieuwe tuintafel, de andere is helaas al na een jaar lelijk geworden :sob:

17 likes

Die pot heb ik vaker gezien, heb jij die toevallig ook in het geel of was dat iemand anders. :joy:

2 likes

Haha ja klopt :sweat_smile:
Zag dat hij er ook in het groen was dus kon het niet laten.

Waar heb je hem gekocht?

Hij is hartstikke leuk, dus alleen maar handig toch, zo’n tweede kleur. :star_struck:

1 like

Bij Woonzooi (Groningen)

1 like

Totaal random maar dat logo van die zaak vind ik zo lelijk.

W O Z O
O N O I

staat er uit mijn hoofd :face_with_monocle:

6 likes

Ja heb hem even opgezocht en inderdaad heel lelijk haha.

Oke, vervolg verhaal; maat groter uiteindelijk kunnen bestellen.
Die is weer te groot. Dus allebei nu terug gestuurd. Jammer maar helaas!

2 likes

2, ik heb bijna dezelfde maar dan met balletjes in het midden. Heb ze nooit in want kut sluiting en balletjes zitten los die ben ik dus al verloren :sob:

26 likes

Voor werk. Normaal werk ik op sneakers maar gisteren zulke warme en vermoeide voeten. Hopelijk werken deze wel fijn.

25 likes