Show je laatste aankopen #7

Ja ik ben ook echt benieuwd. Als ze goed zitten zou dat echt ideaal zijn. Ik heb wel Havaianas en Teva Olowahu slippers maar echt lang kan ik op beide niet lopen. Havaianas ga ik ook in glijden als het echt warm is.
Vind het alleen jammer dat je in Nederland alleen de standaard saaie kleuren kunt bestellen. In Australië heb je ook lila, perzik etc.

Hebben jullie je eigen maat besteld trouwens?
Edit - Oh grapje zie je antwoord hierboven al.

Twee fijne platen van Lantlôs (postrock) en Spiritbox (metal) die pas later dit jaar uitkomen.

6 likes

Even serieus, deze ruikt gewoon naar Rituals. Gelijk 4 voor 3€ ingeslagen :orange_heart:

54 likes

Ik moest juist een maat groter omdat mijn voeten best breed zijn. Ben wel heel enthousiast over het comfort!

2 likes

Ik heb een maat groter moeten bestellen, mijn eigen maat was te klein! Ik heb trouwens mijn eerste paar omgeruild en op de website stond dat zodra je retour bij hen was aangekomen ze meteen de nieuwe zouden opsturen. Maar ze zijn maandag aangekomen en ik heb nog steeds niks gehoord over de nieuwe. Dat is wel een minpuntje, ik zou eerder gewoon nieuwe bestellen en de oude retourneren i.p.v. ruilen, mocht het niet passen.

2 likes

Jaaaa, ik heb deze toevallig ook net gekocht nadat ik op TikTok (guilty pleasure) zag dat iemand deze tipte. Alleen jammer dat ze er (nog) geen foam van hebben, dat vind ik nog lekkerder

4 likes

Deze is ook echt een tip, gebruik nu een paar weken en vind het z’n lekkere zomerse geur hebben

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-sensation-tropical-shampoo/p/4036551

3 likes

Eens! Gebruik hem ook sinds een paar weken maar is mn nieuwe favoriet.

2 likes

en er zit zoveel in voor weinig geld.

2 likes

En doe ook lang met zo’n fles.

1 like

Thanks voor het influencen @Blush en @Clancy! Shampoo en douchegel zijn hier bijna op, ga ik een voorraadje van jullie aankopen inslaan :joy:

4 likes

Ruikt deze naar die oranje rituals?

1 like

Ja! Gewoon precies dezelfde geur, alleen dus niet van dat lekkere schuim maar normale douchegel.

3 likes

Wow ook al zo’n goeie deal, van de week maar even terug haha!

3 likes

Ik ga heen om de douchegel eens te proberen!

1 like

Ik ben er nog niet aan begonnen :sweat_smile: maar goed dat je het zegt, zal wel een hele klus worden

Ja ben ik weer met meer kampeer benodigdheden!

Aangezien vorig jaar naast een lekke tent mijn vriend het presteerde om zowel zijn slaapmat als mijn slaapmat te mollen, kreeg ik deze van hem cadeau:

2x een slaapmat van Redwood. Licht dus echt lekker en voelt niet als een luchtbed maar een matras!
image

Het is deze voor de nieuwsgierige mens: Redwood Stretch Limousine 10 2.0? Bestel bij Vrijbuiter!

Daarnaast nog een paar fatsoenlijke plastic borden
image

een paar fatsoenlijke kommetjes
image

Een tenttapijt

Een nieuw wandelshirt

Een nieuwe wandelbroek

twee extra drinkflessen

een extra aantal lage wandelssokken

En een stuk of 6 van deze

En volgens mij heb ik nu 100 punten op de schaal van 1 tot ANWB gehaald en ben ik door naar het volgende level.

52 likes

En als tegengeluid tegen alle kampeerspullen heb ik ook een nieuwe pasjeshouder gekocht:

21 likes

en tip van de dag

deze broek die voelt als een joggingbroek maar toch ook alsof je een echte broek aan hebt, ik draag met thuiswerken niks anders meer

9 likes

ikea

nieuwe afval bakjes voor in mijn inbouwkast. dan zijn die ook uit het oog.
twee van die GLIS bakken nog voor pennen dat soort dingen en een klein bakje voor de keuken.

4 likes