Ja ik ben ook echt benieuwd. Als ze goed zitten zou dat echt ideaal zijn. Ik heb wel Havaianas en Teva Olowahu slippers maar echt lang kan ik op beide niet lopen. Havaianas ga ik ook in glijden als het echt warm is.
Vind het alleen jammer dat je in Nederland alleen de standaard saaie kleuren kunt bestellen. In Australië heb je ook lila, perzik etc.
Hebben jullie je eigen maat besteld trouwens?
Edit - Oh grapje zie je antwoord hierboven al.
Ik heb een maat groter moeten bestellen, mijn eigen maat was te klein! Ik heb trouwens mijn eerste paar omgeruild en op de website stond dat zodra je retour bij hen was aangekomen ze meteen de nieuwe zouden opsturen. Maar ze zijn maandag aangekomen en ik heb nog steeds niks gehoord over de nieuwe. Dat is wel een minpuntje, ik zou eerder gewoon nieuwe bestellen en de oude retourneren i.p.v. ruilen, mocht het niet passen.
Jaaaa, ik heb deze toevallig ook net gekocht nadat ik op TikTok (guilty pleasure) zag dat iemand deze tipte. Alleen jammer dat ze er (nog) geen foam van hebben, dat vind ik nog lekkerder
nieuwe afval bakjes voor in mijn inbouwkast. dan zijn die ook uit het oog.
twee van die GLIS bakken nog voor pennen dat soort dingen en een klein bakje voor de keuken.