Jaloers
Deze shopper bij Zara in de sale voor €9,99.
En 2x deze strandhanddoek bij de Action. 100% katoen en 200x100cm. Lig ik met mij. lange lichaam niet meer met mijn voeten in het zand.
Er staat trouwens heel subtiel “Paradise” op.
7,49! Aan het begin van de winkel lagen ze en in de winkel zelf ook. Is denk ik een weekaanbieding.
Haha deze heb ik ook besteld. Helemaal in de ad op insta getrapt.
HOU ME TEGEN!
Juppp hahaha. Maar to be fair, ik zat wel al over zo’n beker na te denken voor als we weer naar kantoor moeten en ik kon hem zo snel niet goedkoper vinden op google. Wilde geen action ding met kans op lekken zeg maar.
Je moet eerst de ad vinden!! Een extra horde voor als je hem echt wilt.
Ik heb zo’n beker van Mepal, echt heel handig!
Ohhh ik wil al een tijdje bestellen maar had nog niet zo’n beker, maar dit is wel verleidelijk. Waar kan ik de ad vinden?
Ik had hem via Instagram. Maar ik krijg hem nu ook op Facebook haha
Ik ging even naar de IG van mymuesli en bekeek daar de stories. Daarna m’n eigen stories bekeken en kreeg gelijk een mymuesli ad maar dan voor een gratis probeerpakket. Ik denk dat ik hierna nog wel een keer een andere ad van ze krijg. Zo zou ik het doen als ik jou was.
Ja het was me gelukt! Ik zei letterlijk 1x mymuesli hardop en kreeg na refreshen de ad op facebook best bizar als ik er zo over nadenk haha
Ja dat is best wel eng eigenlijk haha
Ik krijg op fb ook alleen dat gratis pakket. Ik wil die beker….
Edit: gevonden! Er is trouwens gewoon een link naartoe.
Gratissss beker
Ik heb net ook nog een linkje gevonden voor een gratis beker zonder Disney, voor de niet zo Disney fans haha!