Het is ook een eierkoek haha
Waarom koop je dan ook die primce mini stars met witte chocola, de “gewone” zijn toch hartstikke lekker🙈
Alcohol doet vreemde dingen met me
Hoe is de shoarma? Ik vind kip krokant en de hamburger echt heel lekker en de oriëntaalse schijf echt smerig maar de shoarma heb ik nog niet geprobeerd!
Ik vind de shoarma lekker! Het zijn meer plakjes dan reepjes maar heel lekker
Lekker! Vandaar de hoeveelheid aangezien ie in de aanbieding is. Ik eet een halve bak per keer, met havermout erdoor en daar doe ik het de hele ochtend op. De vanille smaak vind ik mwah en de naturel vies maar de blueberry is echt mijn favoriete ontbijtje!
Top, ga ik het toch eens proberen! Love it dat de lidl opeens zoveel opties heeft!
Ik vind m ook echt heel lekker! Veel smaak
waar haal je dit en hoeveel betaal je?
Is van de markt in Rotterdam die het nu tijdelijk ook op een afhaallocatie aanbiedt. Ik wou linken naar m’n post in wjekw-foto editie want daar ging het wat uitgebreider erover maar zie niet helemaal hoe ik dat (mobiel) kan doen, het is vanaf post 2208 te lezen!
Het heet overigens markt010 mocht je in de buurt wonen
Jumbo, €35,39
Volgende keer toch maar weer groenten en fruit op de markt halen, vind het best veel geld voor zo weinig boodschappen
Mijn vriend had de helft al in de koelkast gegooid echt stom hoezo snapt hij niet dat ik eerst alles wil uitspreiden voor een foto
dus dit was niet alles maar ik had geen zin om het weer uit de koelkast te halen
Op de strafbank!
Ah die chips is uit mijn AH verdwenen waar heb jij die gekocht?