Show je laatste boodschappen

Jaa dankje! Dit doe ik ook altijd, maar na een tijdje gaat het meuren (die onderkant) en koop ik weer nieuwe

2 likes

12 likes

Aangezien vriend en ik ziek zijn hadden we niet zoveel zin om uitgebreid boodschappen te doen, maar we wilden wel een lekkere en gezonde maaltijd. Normaal maak ik ook de currypasta’s zelf, maar voor momenten zoals deze is het gemak van een kant en klare currypasta wel fijn. Dus zodoende zijn dit al onze boodschappen voor vandaag :joy: ook prima om te proberen voor 2,50.

8 likes

Top-up shop bij Lidl, < €13 (de kiwi’s waren wel heel duur vergeleken met andere winkels)

2 likes

5 likes

Dankje! Ik twijfelde juist over die korst maar wil hem nu proberen haha

1 like

Was het lekker? Ik moet zeggen dat ik nooit zo’n fan ben van pakjes of dit soort kant en klaar dingen, maar die pakketten die ze tegenwoordig hebben vind ik toch altijd wel veel groente voor een goede prijs. Daar kan ik zelf geen groente voor kopen. Is deze trouwens ook vegan?

Ik heb de e-nummers niet volledig gecheckt, maar verder wel helemaal vegan iig.

Normaliter maak ik dus ook alles helemaal zelf, maar vond het oprecht heel prima hoor! Wel ‘braaf’ voor een curry, maar lekker.

Had het hier ook nog over met mijn vriend; zelf kopen we ook veel bij de groenteboer, maar zelfs dan moet alles wel gunstig geprijsd zijn om bij die 2,50 in de buurt te komen. En dan heb je er nu ook nog kokosmelk bij en die currypasta. Dus het is echt wel goede value, helemaal als je normaliter alle groente los koopt bij de supermarkt.

1 like

Ja ik denk dat ik dit soms nog niet red bij mij op de markt als je ook nog kokosmelk ed. moet kopen. Je kunt er natuurlijk altijd nog wat extra kruiden bij gooien of het pakketje gewoon vervangen voor een eigen curry pasta. Beter, ik ga het ook een keer halen. Vriendin van mij zei dat de pakketten van de Lidl ook fijn zijn, vaak nog met 50 procent korting er liggen dus echt maar 1,50 voor een grote pan soep of andere maaltijd.

Zo chill al die 35% korting!

16 likes

Het is sowieso goedkoper dan die pakketten bij de Appie en Jumbo. Ik denk dat ik deze binnenkort ga proberen.

Alles gratis via de Scoupy app

7 likes

ALBERT HEIJN XL HAUL
Nu live op mijn kanaal

Ik proefde al deze producten en je raadt nooit wat ik ervan vond!!!

Aparte video voor Kruidvat boodschappen!!!

Edit: grrrrr die twenny bars zijn niet vegan?! Geen id ook hoe ik erbij kwam was er gewoon soort van vanuit gegaan. Maar zit dus melk in. Zucht hier baal ik van. Daar gaat m’n “geen zin om te koken toch alle voedingsstoffen” nja ik zal deze wel opeten maar ga ze niet nogmaals kopen in elk geval. Stom van me zeg dit!!!

7 likes

Ik kan echt nergens die obrigado vinden😭

Oh wat vervelend! Ik moest in de winkel ook even zoeken maar hij stond in het koelschap bij de smoothies
Bij de Albert Heijn!

Boodschappen voor 2 (3) x avondeten; vanavond kip in braadzak + patatjes + salade. Braadzak en kruiden heb ik al in huis, lekkers voor in de salade ook.
Morgen lasagne. Zelf lekker bolognese maken en bechamel :heart: Nu al zin in. Maak een extra portie om in te vriezen. Kunnen we die mooi opeten als ik bevallen ben.

3 likes

Zijn echt lekker! Vooral die met country kruiden :heart_eyes:

1 like

Jumbo, ong 15 eu. Heb vaak een geel thema in mn boodschappen

:thinking:

13 likes

Hahaha ja sick, dat is het verband!

1 like

Dit zouden zo mijn boodschappen kunnen zijn. Ik houd van alles met kaas(smaak) :heart:

1 like