Show je laatste boodschappen

Mini shoplogje. Alles bij de Lidl op de tortilla’s na, yay voor de pastel de nata en de vijgen want het seizoen is er weer :v:t2:

€6,28 en de tortilla’s waren bij Xenos €1,25

8 likes

Keepin it real met de canesten, haha. Eigenlijk geen “haha” want ik ga dood. :scream:

19 likes

12,55 bij de appie. Meer dan 1/3 Van mijn week budget. Oeps. Maar ach, ik koop niet zo vaak zulke dingen.

15 likes

€11,55 bij Jumbo

6 likes

Oh wow, €30 weekbudget met zo te zien een vegan dieet? Dat lijkt me wel een uitdaging! Heb ook vaak het idee dat lekkere vegan pproducten die het net wat leuker maken (ovensnacks, die haverspread, kokosyoghurt enzo) best prijzig zijn.

3 likes

Niet 100% plantaardig, eet eieren van mijn ouders.

Ik red het er meestal goed mee, alleen lastig als er veel tegelijk op is.

Zie het ook als een sport, vind het leuk als ik zo goedkoop mogelijk lekker kan eten!

6 likes

Van de markt, 6 euro.

Van de Lidl, 7.24.

10 likes

6 likes

Het zal per regio verschillen maar weet iemand hoe duur blauwe bessen op de markt zijn? Vind ze in de winkel nogal prijzig😅

Eind vh seizoen dus dan gaan de prijzen omhoog. Op de markt ook

1 like

@Batalash @Banananana

Dankjulliewel! Ik was idd eigenlijk op zoek naar vers, diepvries kan ik goedkoop bij de Lidl vinden. Maar bij diepvries blauwe bessen eindig op het werk altijd te smeren met al dat vocht/sap wat meekomt😅

1 like

27,81 bij de Lidl (no worries ik eet meer dan alleen groenten maar dat had ik allemaal nog in huis haha)

10 likes

Lidl €54,20 (incl 10% korting op m’n kassabon ivm m’n verjaardag en 4 andere korting coupons)

AH €24,65

11 likes

Lidl 12,54

14 likes

Jouw kat :orange_heart:

2 likes

Haha hij komt altijd even kijken als ik een foto maak voor dit topic :smile_cat:

1 like

Beste sugarfree energy drank everrrrrr.

2 likes

€5, chocola kreeg ik gratis en geef ik aan mijn neefje!

2 likes

Zo’n reepie gaat het verschil niet maken in ‘de lijn’ hoor

6 likes

Groente ga ik morgen op de markt halen

Edit: dit was 38 euro bij de Hoogvliet

20 likes