Haha precies dit. Love it.
Alleen ik heb even een pindakaas verbod komende weken want ik eet zo’n pot in een halve week leeg. En dat is niet zo heel goed voor m’n lijf
Denk ook aan je mentale welzijn hè?
Haha ja ik bikkel door
Beetje offtopic, maar helpt het meer vetten eten tegen de obstipatie? Want dan ren ik morgen voor een extra pot naar de Appie heheh
Nou tot op heden niet bij mij maar in zn algemeenheid wel. Vocht vezels vetten is het poepadvies. Maar ik ben weer zwanger van een bowlingbal.
Vandaag zei mijn zus dat ze van de dokter de tip had gekregen om veel kiwi’s met de schil te eten. De gouden zijn dan het lekkerste, want die hebben een minder taaie en behaarde schil!
Psylliumvezels
Oké en meer drinken… ik denk altijd dat ik genoeg drink maar pas als ik echt bewust ga drinken bijvoorbeeld 4 grote glazen water boven op m’n standaard kopjes koffie/thee/frisdrank dan gaat m’n poepen ook beter. Reminder voor mezelf en tip voor jou
Voor de geïnteresseerden: dit is na twee weken. Heb ze in aarde gezet omdat ik denk dat je er dan altijd af kunt knippen en dat de plant gewoon verder kan groeien. De langste stengel is die van de foto die ik hier gepost heb!
Hahah ik zie een aantal bonus dingen die ik zojuist ook heb gekocht
Haha ja die 1+1 dingen zijn fijn!
Alleen heb ik teveel betaald voor het brood, want ze kon 1 niet scannen en toen zei ze “ik sla hem aan voor 0,80 oke?” en mijn hersenen werken nooit zo snel om dan te bedenken dat die gewoon gratis had moeten zijn.
Oh zo irritant is dat! Ik kan dan ook nooit nadenken inderdaad. En terug gaan doe ik ook niet
Uwlch ben zo blij dat k van de middelbare af ben dat cool zijn gewoon totaal geen rol meer speelt in m’n leven.
Wat een gezeik was dat altijd zeg