Show je laatste boodschappen

24 likes

Weekboodschappen! Avondeten doen we met hellofresh. M&ms biscuits geïnspireerd door @Flora. En de Olvarit is geïnspireerd door een andere forummer, die laatst biechtte deze smaak zelf zo lekker te vinden :yum:

€65,52

13 likes

25 likes

13 likes

27,60 bij de Appie

7 likes

Ik kon mee naar Duitsland maar wist niet zo goed wat ik moest hebben haha. 15 euro samen.

Zou normaal niet zoveel Kinder reepjes kopen haha maar lag met 30% korting bij de kassa (€1.65 ofzo nu tja dan kan ik moeilijk 1 pak kopen haha). Daar ook Yes koeken uit de bak gevist. :heart_eyes:

10 likes

Fles gelijk geopend. Smaakt naar wat het is, maar of het nou echt bij elkaar past… ik weet het niet.

4 likes

Ik had toevallig van de week een zak smarties gekocht omdat er soms nichtjes en neefjes aan komen rollen en ik Smarties echt geweldig vond vroeger, maar toen proefde ik zo’n doosje en vond het echt niet lekker.
Je hebt goedkope chocola en neppe chocola, die laatste categorie valt het onder.
Is de formule van die Smarties nou veranderd? Ik heb t idee dat het vroeger echt betere chocola was.

2 likes

Ik had hetzelfde, maar in mijn beleving ligt het aan de maat. Ik wilde die grote maar die zijn volgens mij niet meer te koop bij mijn supermarkt. Die nepsmaak vond ik altijd lekker maar het is nu vrij smakeloos.

Bij de action heb je de grote nog! 3 van die buisjes per pak. Ik sla ze daar altijd in haha, kom ze nergens anders meer tegen.

1 like

Oohhh yes! Dankjewel voor de tip! :partying_face:

1 like

Alles van de Appie en het brood van de bakker

10 likes

Lidl €45,44

Albert Heijn €33,32

Wel mooie bedragen zo :grin:

3 likes

Ik hoop dat dit sarcastisch is want dat ene afwijkende cijfer in allebei de bedragen frustreert me onnodig veel :joy::sob:

4 likes

Ik vind het ook wel mooi :joy: beide centen net éen getalletje lager dan de euro’s

Precies dit haha :grin:

Markt!

13 euro voor groente en fruit en 15 voor de olijven en pepers

29 likes

Ik was gisteren ook gewest en was echt in shock hoe goedkoop alles nu was vergeleken met de winkel. Ga proberen vanaf nu elke week te gaan.

1 like

Ik dacht ik ga eens naar de Poolse supermarkt voor wat snacks. €5.45

Supermarkt is hier vrij recent geopend dus ik vond het wel een goed excuus om wat dingen te halen wat ik nog niet ken. Vooral de chocolade ben ik erg benieuwd naar en ik denk dat de onderste koekjes erg lekker zijn.

6 likes

Ook echt de moeite waard om op de chipsafding van een Poolse supermarkt te kijken! Vaak veel soorten Lays & Cheetos die wij niet hebben.

9 likes