Show je make up tafel

Bij gebrek aan inspiratie ben ik benieuwd hoe jullie kaptafel eruit ziet!

1 like

leuk idee! mijne is dat ding van Kwantum dat je vaak ziet. Ook wel bij bloggers gezien. Heb 'm roze geverfd maar denk dat ik m opnieuw ga verven, misschien in lichtblauw. Een zoet kleurtje in ieder geval.

2 likes

Huh ik heb dit niet. Mis ik nu iets in mijn leven?

6 likes

Ik heb de Ikea makeuptafel van Malm. In de lade heb ik een grote bestekbak die van 2 euro erin voor vakverdelingen. Zal kijken of ik later een foto kan plaatsen

1 like

Ik ga mijne morgen opruimen dan zal ik even een foto maken

4 likes

Haha ik ook niet

12 likes

Zijn dat bakjes van de action?

De rechterbakjes zijn van de xenos

Ik heb er geen (shock horror) maar ooit koop ik dit bureautje van Ikea:

De poten wil ik wel zwart gaan maken denk ik.

2 likes

Ik heb geen make up tafel maar wel een make up vensterbank

7 likes

Haha zo reageert toch ook niemand in bijvoorbeeld een “show je huisdier” topic? Stel je voor “Huh ik heb geen hamster/hond/kat/cavia/slang, wat raar!” :joy:

17 likes

Goede motivatie dit om op te ruimen

Let niet op de muren. Woon hier niet lang meer. Heb nog wel wat meer make-up maar dat ligt in een toilettas in de kast want gebruik ik echt bijna nooit meer. Als ik meer ruimte heb straks wil ik wel een klein bureautje neerzetten en een mooiere spiegel.

1 like

Ik doe m’n make-up gewoon op de badkamer aan de wastafel en heb ik in de kast daarnaast mijn ‘iedere dag’ make-up liggen in een toilettas. En weer naast die kast staat dit kastje waar de rest van m’n make-up in/op ligt. Ik hoop niet dat dit mega grote foto’s worden, sorry anders haha. Dit is m’n make-up kastje.

4 likes

Mijn dagelijkse dingen zitten in het houten bakje. Heb in een andere kast nog een bakje met mn felle lipsticks en eyeliners maar vind het fijn om dit hoekje wat minder troeperig te maken.

10 likes

Wat 'n mooi meubel! Waar is ie van?

Is van Sostrene Grene van vorig jaar geloof ik. @Kamerbreed is em toen nog voor me gaan halen :joy:

1 like

Mijn make-up tafel in mijn make-up kamertje :hugs:

7 likes