Nagellak #2

Vd week dit.

Erg kort. Maar kapotte nagels omdat ik ervoor plak nagels op had die lelijk waren dus eraf gerukt en nu nog herstellenden nagels.

19 likes

9 likes

Ja gewoon soaken. Heb de rubberbase eronder van Kiki en daaronder primer (niet van Kiki, zou even moeten zoeken welk merk). Wil je het ook aanschaffen?

Ik prime nooit, bespaar je de moeite hahah.

Wel gebruik ik zelf de rubberbase van Kiki idd.

Ja wil hem evt gaan gebruiken als er 1 nagel kort is zodat ik niet meer alles dan kort hoef te vijlen.

2 likes

Hallo dames,

Ik doe een cursus Allround Nagelstyling en zoek modellen in de regio Amsterdam.
Voor volgende week donderdag zoek ik een model voor manicure - gellak
Wie kan me helpen?

1 like

@Banananana
@Luzarl
Iets voor jullie meiden?

1 like

@Luzarl woont niet in Amsterdam en ik doe niet aan nagels (:

1 like

Aaah oke.
Ik dacht dat Luzarl best vaak in Amsterdam te vinden was vandaar (:

Er is ook een Amsterdamtopic volgens mij! Misschien kan je het daar vragen?

Jongens, letten jullie ook een beetje op. Ik weet dat ik moderator ben en wil ook niet zomaar mensen aan de schandpaal nagelen maar een user met 1 bericht met een mannennaam die naar modellen vraagt, daar mag je best een beetje voorzichtig in zijn.

@Ronn, heb je hier meer informatie over of foto’s van je eigen werk?

21 likes

@Flopsyunicorn
Dit zijn mijn favo handcrèmes. Beiden wat dikker qua substantie en niet zo ‘nattig’ dus ze trekken snel in. Heb er een hekel aan als ik niet meteen weer verder kan gaan met wat ik aan het doen was omdat het nog niet goed is ingetrokken.

2 likes

Aan een schandpaal heb ik niet veel hoor! :see_no_evil: dus doe maar liever niet. :sweat_smile:
Het was/is zeker geen fake oproepje, ik ben wegens de corona crisis mijn werk kwijt en ga de cursus doen omdat ik wil gaan doen wat ik leuk vind en ik denk dat ik er ook goed in ben.

1 like

Ik ben ook tevreden over die van Kiehl’s

Ik was alweer na een week klaar met m’n knalblauwe nagels, dus heb er maar wat geinigs mee gedaan.

33 likes


Niet ontevreden met m’n matte pastel roze

29 likes


Nieuwe kleur van PG.

Deze:

32 likes

Oh wat een mooi kleurtje :heart_eyes:

2 likes

Vandaag is… rood!

7 likes

14 likes

Godver, al drie (!!!) nagels gebroken ondertussen.

Weeeer iemand anders zoeken of toch nog maar
kans geven?! Misschien toch maar even afwachten eerst.