(Show je) schoenentopic

Ik zag dit topic nog niet! Volgens mij op EGF heb ik deze ook ooit geopend want ik vind het altijd leuk om te zien!

Show je laatste parels of gewoon alles! Ik wil van de week ook al mijn schoenen uitzoeken en schoonmaken. Zal ze dan ook op de foto zetten

4 likes

Ja hier is ie :grin: leuk!

Nogmaals mijn liefdes haha al draag ik ze niet meer zo vaak…


Waarvan deze mn grootste liefdes zijn, inclusief man haha… next level ANWB stelletje… draag nu meer dit:

17 likes

Wauw :heart_eyes::star_struck:

1 like

Haha sneakers are taking over
Jaloers op de infrareds van @kali, elephants van @Sneakers en liberty’s van @Vloeistof. Ik zie ook veel matching paartjes met die ik zelf heb.
Een deel van mijn collectie:



En net binnen mn nieuwe favo’s

11 likes

@Sneakers @Luipaard of iemand anders… hebben jullie nog tips om dat witte mesh schoon te maken? Mijn 3.26 zijn wel echt heel vies en krijg het niet goed schoon en vind het zo zonde :(. Ik ben bijna in staat om ze nog een keer te kopen (want ik draag ze ook wel veel). Ik gebruik zelf jason markk

Ik maak altijd een sopje met vanish en doe dan het mesh met een tandenborstel… en als ze echt heel vies zijn keertje in de wasmachine op minimale temperatuur… Doe ik alleen met stof/mesh niet met andere materialen… zolang je dat niet elke week doet maar mss n keer als ze echt vies zijn kan dat geen kwaad… althans dat doe ik haha

Ik haat schoonmaken, dus probeer mn schoenen zo schoon mogelijk te houden. Heb voor schoonmaak alleen ossengal zeep, dat schijnt een beetje hetzelfde te werken als Jason Markk, dus als jij dat al gebruikt hebt ik geen idee.
Als het echt spierwit hoort te zijn zou je nog bleek kunnen proberen, maar dan moet je wel zorgen dat de bleek echt alleen op het witte gedeelte van de schoen komt

1 like

Ben benieuwd! Een vriendin van mij heeft het ook een x gedaan en was volgens mij wel tevreden met het resultaat

1 like

Zou wel oppassen idd want heb ook juist met bleek wel eens gezien dat er gelige vlekken in komen… Heb zelf nooit geprobeerd haha dat durf ik niet aan :sweat_smile:

Ik wil meer foto’s/afbeeldingen :slightly_frowning_face:

Dit is wat er van mij beneden ligt. Heb nog wel meer, maar dat ligt op zolder. En met loslopend kind en wakkere baby lukt t me ff niet die op de foto te zetten :grimacing:

10 likes

Vandaag deze maar weer eens aangetrokken☺️

3 likes

En nog wat

4 likes

Hoe kiezen jullie welke je aandoen? Ik heb gewoon altijd één paar en die draag ik elke dag en als ze dan kapot zijn koop ik weer nieuwe dus ik vind dit zo cool hahahaha

Meestal beetje afhankelijk van wat ik aan heb op die dag. Meestal past er wel een paar goed bij. Dus als ik jeans aan heb met rood wit gestreept shirt, dan vaak m’n wit rode air max.

Ik kijk eerst naar het weer/de voorspelling. Heb veel ‘mooi weer schoenen’ met lichte kleuren en/of besmettelijk materiaal. Dit betekent dat ik in de winter de helft van mn collectie niet draag

Ik heb blauwe vans en zwarte dr martens. En bij bepaalde broeken zijn de vans wel beter maar ik hoef niet na te denken over kleuren of zo

1 like

Ja, dat heb ik ook! Sinds ik mijn platform Vans heb draag ik eigenlijk alleen die nog maar, passen ook echt overal bij!

Ik draag heel veel zwart en mijn schoenen maken dan mijn outfit soort van :stuck_out_tongue:
Dus ik wissel veel af

1 like

Vandaag dit nieuwe paar aan. Moet heel erg wennen, want ze zijn een beetje a-typisch. Maar ik vind ze wel echt heel vet.

9 likes