(Show je) schoenentopic

Leuk! Waar zijn ze van?

Park Lane via Asos!

1 like

Lang niet meer gepost hahah (ik weet niet of dit mag trouwens, zo niet met me know) maar ik ga een deel van mijn collectie weg doen waaronder de Nike Atmos Safari in maat 36. Is er iemand van hier die daar interesse in heeft nog?

1 like

Hier pas ik vast niet met m’n poten van maat 40 is he… :cry:

1 like

Hahaha mss als je er een soort peeptoe van maakt door de voorkant eraf te knippen… :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ja ik misschien wel!! Hoe veel wil je er voor

1 like

Ja goede vraag… Zie ze op MP voor rond de min. € 350,00 nog staan maar heb ze wel een aantal keren gedragen dus rond de € 300,00 incl verzenden wil ik er wel voor denk ik. Zien er verder nog wel als nieuw uit aangezien ik alles in de doos bewaar etc.

Ah ja begrijpelijk maar dan moet ik het laten gaan helaas :frowning: . Bijna al mijn geld gaat nu naar een nieuw huis :sweat_smile:

Maar vind je het niet zonde om ze te verkopen?!

Hmmm nee ik twijfel wel een beetje hoor maar nu liggen ze ook maar in de doos in de kast. En vind dat ik een beetje moet opruimen hahah dus naast deze nog andere paren. Dacht vanochtend wel ja mss zonde maar… Nu heb ik er ook al een aantal maanden niet naar omgekeken dus ga ik ze dan missen… :thinking: Guess not…

Bewaren tot ze wat meer waard zijn?
Ik draag mijne bijna nooit, want veel geld voor betaald, dus bang dat ze vies worden of hairloss krijgen. Maar doe ze voorlopig ook niet weg.

1 like

Ahhhh het is dat ik mijn geld nu nodig heb voor mijn huis :sob: precies mijn maat namelijk. Ik heb de 95 variant van deze namelijk wel en zou deze echt super graag erbij willen hebben haha. Mijn vriend heeft ook de 1 variant en ik vind het nog meer couple goals om 100% met hem te matchen (nu doen we vaak een Animal dag als we de hort op gaan) :joy:

Maar ik zou ze anders ook gewoon bewaren tot ze meer waard zijn, ken zat mensen die dat doen.

4 likes


De laatste paar dagen. Laatste foto zijn mn nieuwe baby’s😍

13 likes

Och die elephants :elephant::pleading_face:

My babies! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja pff die elephants :heart_eyes:

Leuk trouwens dat je dit topic omhoog haalt. Hopelijk gaan er meer mensen posten, ik hou zo van schoenen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaaa ik ook. Heb mn hobby weer opgepakt dus dacht laat ik dit topic ook weer eens omhoog halen. Vind ook leuk om te zien, niet alleen sneakers maar ook andere schoenen. Heb echt een schoenentic hahah.

Leuk!
Vind die laarsjes ook heel leuk. Zie ze soms ook op insta bij mensen voorbij komen maar bij mezelf denk ik dan weer meh. Heel raar eigenlijk hahah.

Echt een leuk topic dit idd! Jammer dat er weinig in wordt gereageerd. Hopelijk blaas ik er nu ook nog wat extra leven in. Mijn vriend en ik vinden het leuk om zo af en toe leuke Nike’s te sparen en te displayen in een kast hier in de woonkamer (wordt ook gewoon op gelopen, trouwens haha, niet alleen puur voor de show). Heb net foto’s gemaakt van onze mooiste/meest speciale modellen. Slecht licht, dus sorry daarvoor :sweat_smile:

Rits aan foto's van diverse schoenen

Van mij:


Parra’s, mijn lievelings denk ik :heart_eyes:


Al komen deze ook heel erg in de buurt.


Deze heb ik in 2008(!!!) gekocht van mijn allereerste loon ooit haha, die hebben een speciaal plekje in mijn hart.


Deze hebben m’n boy en ik samen in het kader van #couplegoals

Benoemswaardige schoenen van m’n vriend:

14 likes

Ohja die paars met zilveren wilde ik destijds ook. Uiteindelijk nooit gekocht. jouwe zien er nog goed uit zeg!
En jaloers op je parra’s :heart_eyes:

1 like