Sieradentopic

Heb je een mooie sierradencollectie, een aantal favoriete stukken, een nieuwe aanwinst of een armparty waar je trots op bent? Show ze hier!

Ik ben heel benieuwd wat jullie dragen aan sieraden en een beetje inspiratie op te doen :blush: Met even zoeken vond ik nog geen vergelijkbaar topic!

3 likes

Wat leuk! Ik ga vanavond of morgen even foto’s maken :grin:

3 likes

Oké ik heb stiekem best veel kwam ik achter, dus hier komt een shitload aan foto’s :sweat_smile:

Deze oorbellen draag ik het meest:

En deze draag ik ook veel

M’n favoriete ‘gekke’ oorbellen

En in de categorie dode dieren (zijn echte botten maar van roadkill/gevonden in het bos; ethically sourced dus)

Kettingen in hetzelfde straatje

Verder draag ik deze kettingen veel, bergkristal en amethist, handgewrapped door m’n vriend

De ringen die ik het meeste draag, middelste twee zijn mood rings

En m’n wat ‘chiquere’ sieraden, de armband is met carneool, de ketting is emaille en kan ook als broche worden gedragen

14 likes

Wauw heel mooi allemaal! Leuk dat er zo duidelijk een eigen stijl in te zien is zo bij elkaar!

Ik zal binnenkort zelf ook even foto’s maken.

3 likes

Oooh wauw! Wat een ontzettend gaaf sieraad! En wat een steen zit er in. Echt heel vet.

3 likes

Weet niet helemaal of dit het juiste topic is, kon zo snel niks passenders vinden.

Heeft iemand een tip voor een merk met minimalistische kettinkjes met 1 enkele initiaal? Bij voorkeur sterling zilver of (wit)goud en met een dunne schakel/ketting.

Zoals in de stijl van Isabel Bernard (daar is de letter die ik zoek helaas niet op voorraad).

2 likes

ik heb een tijdje in een warenhuis gewerkt waar verder en verder werd verkocht en echt nergens (op Guess na) kwamen zoveel kwaliteitsklachten binnen

misschien is het inmiddels beter maar ik zou hierdoor deze toch links laten liggen haha

ja of schakels die breken etc., maar blijft inderdaad vaak ook een kwestie van goed gebruik

2 likes

Heb uiteindelijk toch de ketting van Isabel Bernard gekocht toen deze ineens weer op voorraad was. Ben er heel blij mee, eerste indruk van de kwaliteit is goed. Zal ook eens kijken bij Vedder en Vedder, thanks voor de tip!

2 likes

Oeh, ik heb een vintage horloge. Horloges zijn ook sieraden toch?

14 likes

Heel tof!

Oh wow :heart_eyes:

3 likes

wil meer leven in dit topic!!

van m’n ouders gekregen voor behalen diploma🥰 smaragd en twee diamantjes

24 likes

Prachtig! Wat een mooi cadeau.

2 likes

Wat zijn leuke webshops voor sieraden van stainless steel? Liefst in de Benelux. Hey Harper en My Jewellery ben ik al bekend mee.

1 like

Zelfs voor de zogenaamde originele prijs kan dat geen goud met diamanten zijn.
Er zal in de beschrijving toch wel staan wat voor materiaal het is?

2 likes

Kwam ik gisteren tegen op Insta!

1 like

Weet niet of dit hier thuis hoort maar ben ook wel benieuwd hoe jullie je sieraden opbergen?

Ik heb deze, maar dat is misschien wel extreem :sweat_smile:
Op de buitenkant zit een spiegel. Er zijn ook wel kleinere varianten geloof ik. Je kunt hem aan een deur hangen of aan de muur en er is er ook een die staat als een passpiegel.

1 like

Geen verstand maar wij hebben ook platina trouwringen en bevalt perfect!

1 like