Show je uitgaans tasje

Op de een of andere manier zijn tasjes die je voor uitgaan gebruikt weer een heel ander ding op zichzelf. Ze zijn kleiner dan je handtas maar ze moeten ook weer niet te klein zijn…

Ik heb een nieuwe nodig en vroeg me af wat voor tasje jullie gebruiken!

1 like

Furla Metropolis

Furla Metropolis S (iets grotere versie)

7 likes

Meestal deze
image

Als ik in een iets hysterischere bui ben deze
image

En als het wat netter moet deze of een heel saaie zwarte die ik ooit tweedehands ergens gekocht heb

5 likes

Smaak Paddy

AllSaints wristlet, voor als ik nog minder mee heb

Becksondergaard als ik hysterische glitters wil
Kan een veel langere lijst maken maar dit zijn mijn favorieten. Dit is allemaal bier en zweetproof.

4 likes

Lekker offtopic, maar het enige dat ik nu denk is: hey een TH fan! Leuk!!

Deze van Dr Martens, passen precies mn sleutels, telefoon, spiegeltje en portemonnee in.

8 likes

Deze van Rebecca Minkoff

6 likes

Deze van Ted Baker

En deze van mijn oma

5 likes

Het feit dat ik moest nadenken over wat je bedoelde zegt wel genoeg denk ik :grimacing: Heb het tasje gekregen van een vriendin die bij zijn show hier tijdens fashion week was, was de ‘gift bag’ en ze had er eentje extra meegenomen. Ben er wel superblij mee, hij is zo lekker over the top :smile:

1 like

Dit zijn mijn kleinste tasjes van Furla en Rebecca Minkoff.

8 likes

Van de Primark

3 likes

Bekijk BURKELY Minimal Mae x-over 3-way crossover - zwart op: https://www.bol.com/nl/p/burkely-minimal-mae-x-over-3-way-crossover-zwart/9200000104985522?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

Gekocht voor 22 bij bol in de aanbieding. Zit ook een polsbandje bij. Heel fijn

1 like

Rebecca Minkhoff M.A.C. Crossbody.

7 likes

Hier twijfel ik ook al heel erg lang over. Wordt dat leer nog soepeler of blijft het stijf?

Zodra m’n huis klaar is en ik weer gespaard heb, ga ik deze kopen of die met zwarte hardware :black_heart:

Oei, ik heb de mijne al best lang en moet eerlijk zeggen dat ik niet meer zo heel goed weet hoe stijf hij in het begin was. Het hengsel is in ieder geval wel gewoon mooi soepel bij mij, draagt prettig, het tasje zelf is inderdaad wel aardig stijf nog.

1 like

Dit zijn mijn favoriete uitgaanstasje though

afbeelding

24 likes

Ik vind soepele tassen net iets fijner. Dat word m niet dus. Dankjewel voor de informatie.

1 like